English

ساخت فیلم سینمایی وحشی بافقی توسط کارگردان «روز واقعه»

در مراسم تجلیل از هنرمندان به مناسبت روز سینما کارگردان «روز واقعه» جهت ساخت فیلم سینمایی وحشی بافقی اعلام آمادگی کرد.

ساخت فیلم سینمایی وحشی بافقی توسط کارگردان «روز واقعه»

به گزارش خبرگزاری موج، «مریم موسوی‎زاده» معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در جلسه تجلیل از هنرمندان بافقی فیلم سینمایی روز واقعه ، ضمن تبریک روز سینما به سینماگران و علاقه‌مندان سینما، اظهار کرد: سینما انعکاس شرایط اجتماعی است که برگرفته از فرهنگ اسلامی و ایرانی ماست و سینماگران مروجان ارزش‌های انسانی و اخلاقی هستند که تولیدات آن‌ها مبتنی بر فرهنگ اسلامی و ایرانی است.

وی با اشاره به علاقمندی و دغدغه « شهرام اسدی » به عنوان فیلمساز در حوزه فرهنگ و هنر ایران زمین، از موافقت اولیه وی برای ساخت فیلم سینمایی پیرامون زندگی کمال‌الدین محمد وحشی بافقی داد.

موسوی‌زاده تصریح کرد: با موافقت شرکت سنگ آهن مرکزی به عنوان سرمایه‎گذار، به زودی طرح اولیه این اثر آماده خواهد شد و «کمال‌الدین وحشی بافقی» بر روی پرده نقره‌ای خواهد رفت.

«شهرام اسدی» مهمان این مراسم نیز ضمن بیان خاطرات روز واقعه، آمادگی خود را برای ساخت سینمایی «کمال الدین وحشی بافقی» اعلام کرد و گفت: همواره فرهنگ و هنر این سرزمین، جزو دغدغه‌های من بوده و دو سریال «شیخ بهایی» و «جلال‌الدین» برای پاسداشت و احیای مفاخر ملی توسط اینجانب برای شبکه سراسری ساخته شده است.

 به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق، تجلیل از هنرمندان بافقی فیلم روز واقعه، تقدیر از متصدیان سینما قدس آهنشهر، مدیر سینما و مسئول انجمن فیلم‌سازان شهرستان با حضور «شهرام اسدی» کارگردان این فیلم، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق، معاون سینمایی حوزه هنری اداره فرهنگ و ارشاد یزد، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان در سینما قدس شهرستان بافق برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه