English

توسط بنیاد بین المللی صلوات و آستان امام زادگان عینعلی و زینعلی انجام شد:

رزمایش کمک مومنانه عید غدیر به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال

بنیاد بین المللی صلوات با همکاری آستان امام زادگان عینعلی و زینعلی(ع) بیش از 20 میلیارد ریال انواع خدمات در قالب رزمایش مؤمنانه عید سعید غدیر به محرومان و نیازمندان ارائه داد.

رزمایش کمک مومنانه عید غدیر به ارزش بیش از 20 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری موج، فاطمه ناموری راد، مدیرعامل بنیاد بین المللی صلوات در تشریح اقدامات و برنامه های این بنیاد در عید سعید غدیر گفت: بیش از 5000 بسته معیشتی به ارزش یک و نیم میلیارد تومان، تهیه و توزیع 21 جهیزیه به نوعروس های مستضعف جامعه به ارزش 300 میلیون تومان، قربانی 30 رأس گوسفند و توزیع گوشت میان محرومان از جمله اقداماتی است که بنیاد بین المللی صلوات با همکاری آستان امام زادگان عینعلی و زینعلی(ع) در تهران و سایر استان های کشور ارائه می دهد.

وی ادامه داد: تعداد 500 جفت کفش و 12 کولر جمعا به ارزش 100 میلیون تومان توسط بنیاد بین المللی صلوات و آستان امام زادگان عینعلی و زینعلی تهیه و توزیع می شود.

مهدی مزینانی مدیرعامل آستان امام زادگان عینعلی و زینعلی(ع) با تأکید بر اهمیت عید سعید غدیر خم و ضرورت شناساندن این عید بزرگ به مردم جهان، به اقدامات آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) اشاره کرد و گفت:

آستان امام زادگان عینعلی و زینعلی در منطقه پونک تهران واقع شده است و با ارائه انواع خدمات فرهنگی و اجتماعی از جمله سلامتکده طب سنتی، فروشگاه گیاهان دارویی، باشگاه فرهنگی ورزشی سجاد، مرکز فیزیوتراپی، مرکز مشاوره سجاد یکی از قطب های فرهنگی اجتماعی شمال غرب تهران محسوب می شود و این آستان با همکاری بنیاد بین المللی صلوات برای عید سعید غدیر برنامه های ویژه ای را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اظهار داشت: تعداد 124 بسته معیشتی با کیفیت و اهدای وام قرض الحسنه به خانواده های محروم، توزیع 250 غذای گرم بین خانواده های محروم جنوب تهران توسط بخش های مختلف این آستان ارائه می شود.

وی با اشاره به خدمات سلامتکده طب سنتی پونک که در آستان امام زادگان عینعلی و زینعلی(ع) انواع خدمات طب سنتی مانند ویزیت، اعمال یداوی و... را ارائه می دهد گفت:

به مناسبت عید سعید غدیر تمامی پزشکان و حکیمان این سلامتکده هر کدام 10 نفر از مراجعین مستعضعف را به صورت رایگان ویزیت می کنند و داروی گیاهی رایگان نیز به این مراجعین محترم ارائه می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه