English

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر

اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، در پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیر و آغاز امامت و ولایت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

« اَلیومُ اَکمَلتُ لَکُم دینکُم وَ اَتمَمتُ عَلَیکُم نِعمَتی وَ رَضَیتُ لَکُمُ الاِسلامَ دیناً »

(سوره مائده آیه 3)

هموطنان گرامی

سلام علیکم

فرا رسیدن هجدهم ذی الحجه عید سعید و فرخنده غدیر و آغاز امامت و ولایت فخر عالم امکان حضرت علی(ع) را پیشگاه مبارک حضرت ولیعصر(عج) و تمامی شما هموطنان و هم میهنان ارجمند و بزرگوار صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

به راستی که در جغرافیای با عظمت غدیر بذر مقدس امامت و ولایت در قلب و جان تمام مسلمانان توسط امین ترین و راستگوترین انسان تاریخ کاشته شد و چشمه سار زلال عدالت، آزادگی، ظلم ستیزی و دستگیری از مستمندان و مسکینان جوشش و خروش یافت تا تشنگان آزادی و آزادگی را سیراب سازد.

در این روز حقیقت آشکار گشت و دین کامل شد؛ بزرگ مردی ولایت یافت که زندگی و کلام نورانی و گهربارش مملو و آکنده از درس های آموزنده است و در پهنه تاریخ مانا و جاویدان؛ سیره و مکتبش غنابخش روح و جان آدمی است و طریقه و سلوک امامت و ولایتش سعادت بخش جامعه و نوع بشر.

خداوند کریم و سبحان را شاکریم که در زمره پیروان، شیعیان و عاشقان این امام همام قرار داریم. ان‌شاءالله با کاربست آموزه های مکتب علوی بتوانیم جامعه و سرزمین سعادتمند، خوشبخت و پایدار داشته باشیم. آرزومندم در این روزهای مبارک که متعلق به بزرگ‌مرد تاریخ و یگانه عادل عالم بشریت است، عنایات و الطاف واسعه الهی شامل حال تمامی مسلمین جهان به ویژه هموطنان گرانسنگ گردد و کره خاکی و میهن عزیز و سرافراز ایران اسلامی را از شر ویروس منحوس و شوم کرونا نجات دهد. همچنین دست به دعا برده و از درگاه خداوند متعال مسألت می نماییم لباس عافیت و سلامت بر جسم و روح عموم بیماران به ویژه کارکنان خدوم و متعهد شبکه بانکی کشور و پرسنل زحمتکش و ساعی بانک رفاه کارگران بپوشاند. ان‌شأءالله 

بار دیگر ولایت و سیادت پرورده دامان رسول اکرم(ص) و پاسدار دین مبین اسلام را تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال پیشگامی و اعتلای میهن عزیز اسلامی و صحت، سلامت و بهروزی آحاد مردم کشور را مسألت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه