English

بازیگر فیلم سینمایی اژد‌ها وارد می‌شود درگذشت

بازیگر فیلم سینمایی اژد‌ها وارد می‌شود در سن ۸۳ سالگی درگذشت.

بازیگر فیلم سینمایی اژد‌ها وارد می‌شود درگذشت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از هالیوود ریپورتر، جان ساکسون بازیگری که در فیلم سینمایی اژد‌ها وارد می‌شود همبازی بروس لی بود و در فیلم «کابوس در خیابان الم» به کارگردانی وس کریون نقش آفرینی کرده بود در سن ۸۳ سالگی درگذشت. همسر او تایید کرد که مرگ او به خاطر بیماری ذات الریه بوده است.

او که یک بازیگر آمریکایی بود در طول دوران بازیگری در نقش‌های متفاوتی بازی کرده است. او در مصاحبه‌ای در سال ۱۹۶۰ اعلام کرده بود که تمایل دارد هر نوع نقشی را بازی کند.

ایفای نقش او در فیلم سینمایی «آپالوسا» محصول سال ۱۹۶۶ در مقابل مارلون براندو یک جایزه گلدن گلوب برای وی به ارمغان آورد. او در چندین سریال از جمله «دودمان» شبکه ABC هم نقش آفرینی کرده است. او بازیگری را از سال ۱۹۵۴ آغاز کرد و توانست با بازی در فیلم سینمایی «لحظه محافظت نشده» توجه مردم را به خود جلب کند.

او در فیلم سینمایی «کریسمس سیاه» محصول سال ۱۹۷۴ نیز بازی کرده است و فیلم‌های او در ژانر وحشت نیز شامل «ملکه خونین» و «مبارزه در میان ستارگان» است.

او در فیلم سینمایی «اژد‌ها وارد می‌شود» محصول کمپانی برادران وارنر نیز نقش آفرینی کرد و نقش فردی را بازی می‌کرد که در هنر‌های رزمی مهارت داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه