English

ابوطالب اجرای ۷۷ ساعت را به شهرزاد کمال زاده سپرد/داوری لیلا اوتادی و رامتین خداپناهی یک مسابقه مهارتی

شهرزاد کمال زاده داور رئالیتی شوی جدید سعید ابوطالب شد که از شبکه آموزش به روی آنتن خواهد رفت.

ابوطالب اجرای ۷۷ ساعت را به شهرزاد کمال زاده سپرد/داوری لیلا اوتادی و رامتین خداپناهی یک مسابقه مهارتی

به گزارش خبرگزاری موج، رئالیتی شوی جدید سعید ابوطالب ، یک مسابقه مهارتی و ماجراجویانه است که  برای کشف خلاقیت ها و مهارت های جوانان مستعد برگزار می شود.

 هفته گذشته نام کاوه خداشناس به عنوان مجری بازیگر این مسابقه نام برده شد و ارسلان قاسمی و سپند امیر سلیمانی نیز بازیگران شرکت کننده در «۷۷ ساعت» معرفی شدند؛ مسابقه جذاب شبکه آموزش که شامل بخش های میدانی و استودیویی است و تابستان امسال توسط یک گروه بزرگ تولید می شود تا پاییز به آنتن برسد.

۷۷ ساعت

امروز خبر رسیده در کنار خداشناس، شهرزاد کمال زاده نیز اجرای این مسابقه را برعهده دارد؛ شرکت کنندگان هم با فراخوان هایی که منتشر شده در حال ثبت نام هستند و در کنار مردم معمولی چهره ها نیز در این مسابقه شرکت خواهند کرد‌. از جمله شیدا یوسفی بازیگر سریالهای «بچه مهندس» و «نون خ» که اخیرا به جمع بازیگران پروژه پیوسته است.

  لیلا اوتادی و رامتین خداپناهی نیز به عنوان داور در پروژه خواهند بود و عملکرد شرکت کنندگان را قضاوت خواهند کرد.

 چند چهره دیگر نیز به عنوان شرکت کننده در مسابقه حاضر خواهند شد که به مرور معرفی خواهند شد. تیمی متشکل از تکنسین ها و بازیگران نیز داوری مسابقه را برعهده خواهند داشت.

 ابوطالب که این روزها «شام ایرانی» را در شبکه نمایش خانگی و  مسابقه «هفت روز و هفت ساعت» را در شبکه نسیم دارد، سال ۹۱ مسابقه «سرزمین دانایی» را به عنوان اولین رئالیتی شو در تلویزیون داشت و با «۷۷ ساعت» تجربه مشابهی را رقم خواهد زد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی