English

سیروس گرجستانی به خانه ابدی بدرقه شد

مراسم تشییع پیکر سیروس گرجستانی با حضور دوستان و همه اهالی هنر برگزار شد.

سیروس گرجستانی به خانه ابدی بدرقه شد

به گزارش خبرگزاری موج، مراسم تشییع پیکر سیروس گرجستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، با حضور مسئولان و جمعی از دوستداران این هنرمند در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) در حال برگزاری است.

فاطمه گودرزی، ابوالفضل پورعرب و افسانه بایگان از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم هستند.

سیروس گرجستانی

کامران ملکی عضو هیئت مدیره خانه سینما در این مراسم گفت: سیروس گرجستانی تا آخرین لحظات عمر به ما آموخت که چگونه لبخند به لب داشته باشیم. بعد از فوت ایشان فیلم هایی در فضای مجازی بازتاب پیدا کرد و با دیدن آن آثار هم می‌خندیدیم و هم چشمانمان اشک‌بار می‌شد. گرجستانی همیشه سعی کرد لبخند بر لب مخاطبان بیاورد.

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون هم اظهار کرد: از طرف خانواده آقای گرجستانی از مردم تشکر می‌کنم که در اینجا حاضر شده اند. فکر نمی‌کردم روزی بالای سر مزار سیروس گرجستانی بایستم و درباره ایشان صحبت کنم. سیاوش (پسر این هنرمند) از من خواست که صحبت کنم؛ ما از دوستان خانوادگی بودیم.

وی افزود: برایم افتخاری است که در آخرین کارش با او همبازی بودم؛ سعادت داشتم که کنار ایشان بازی کنم. سیروس گرجستانی عاشق خانواده و همسرش بود؛ همیشه در پشت صحنه از عشق به همسر و دخترانش می‌گفت. خیلی سخت است درباره مرد بزرگی همچون او صحبت کنم. ما در کار آخر چهل روز با هم کار کردیم و در هر لوکیشن که تغییر می‌کرد، شاهد استقبال مردم از ایشان بودیم.

ابوالفضل پورعرب دیگر بازیگر سینما و تلویزیون، هم در آیین بدرقه سیروس گرجستانی به خانه ابدی اظهار کرد: خیلی سخت است در کنار دوست و رفیق سالیان دراز و خفته بر زمین، از او تعریف کنم. آنچه من باید تعریف کنم را شما دیده اید. او تمام عمر تاوان داد، برای دیدن لبخند شما؛ با شما گریست و با شما خندید.

در ادامه، سید محمد طباطبایی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: سیروس گرجستانی سرشار از زندگی بود و همیشه خنده به لب مردم می‌آورد. ایشان عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت در حوزه سینما، تلویزیون و تئاتر بود. هنرمندی که دارای جایگاه ویژه بود؛ اگرچه خاستگاه اصلی اش تئاتر بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه