English

بهروزنیا در گفتگو با خبرگزاری موج عنوان کرد:

مناظر شهری بخش جدید نمایشگاه طنین ۴ زندگی است

نمایشگاه گروهی عکس طنین ۴ با تاکید بر همراهی انسان و طبیعت پس از چهار ماه تاخیر ناخواسته بر دیوارهای گالری لاله دایر می شود.

مناظر شهری بخش جدید نمایشگاه طنین ۴ زندگی است

بهزاد بهروز نیا کریئیتور نمایشگاه گروهی عکس «طنین زندگی ۴» در مورد این نمایشگاه به خبرنگار تجسمی خبرگزاری موج گفت: آثار این نمایشگاه با هدف معرفی جاذبه های بکر گردشگری و قوم نگاری و معماری بویژه معماری اسلامی-ایرانی گردآوری شده است. در این نمایشگاه به دنبال نشان دادن مناظر کمتر دیده شده و دوری از ازدحام و شلوغی زندگی شهری هستیم بر همین اساس نامش را طنین زندگی گذاشته ایم چرا که معتقدیم ضرباهنگ زندگی در همراهی انسان با طبیعت زیباتر است.

وی افزود: امسال جدای از آثاری با موضوع طبیعت و منظره و قومیت نگاری، بخش جدید مناظر شهری با تاکید بر معماری شهری را هم به این نمایشگاه اضافه کرده ایم. که انتخاب آثار این بخش بر عهده استاد حسن غفاری بوده است و انتخاب آثار سایر بخش ها را خودم به عهده داشته ام که همه این آثار طی دو فراخوان مختلف انتخاب شده اند.

بهروزنیا در مورد سابقه این نمایشگاه گفت: از سال ۱۳۹۵ برای اولین بار در اصفهان با همت باشگاه عکاسان طنین با  هدف فراخوانی انسان به زندگی درطبیعت و معرفی جاذبه های بکر ایران و دیگر کشور ها اقدام به برگزاری نمایشگاه طنین زندگی کردیم. این انجمن از سال ۱۳۹۶ به طور رسمی ثبت شده و گرچه اولین نمایشگاهش در اصفهان دایر شد اما از سال دوم این نمایشگاه در تهران برگزار شده است. دومین نمایشگاه طنین زندگی در فرهنگسرای ارسباران و سومین آن در گالری اداره ارشاد استان تهران، رسول مهر دایر شد. چهارمین نمایشگاه آن هم قرار بود که در گالری لاله تهران در اسفند سال گذشته برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاده و به روز جمعه هفته جاری موکول شد.

گردآورنده آثار نمایشگاه طنین ۴ در مورد تعداد آثار این نمایشگاه گفت: تعداد ۴۶ اثر در ابعاد ۴۰×۶۰ در این نمایشگاه به روی دیوار خواهد رفت که جملگی برای فروش خواهند بود و از هر اثر تنها ۴ ادیشن عرضه خواهد شد که کف قیمت این آثار ۷۰۰ هزار و سقف آن دومیلیون تومان است.

وی افزود: ۳۲ هنرمند عکاس در این نمایشگاه حضور دارند که جوان ترین هنرمند شرکت کننده در این نمایشگاه ۲۱ سال سن داشته با توجه به اینکه در این دوره نمایشگاه تعدادی از اساتید هم دعوت شده و آثاری را ارائه کرده اند مسن ترین عکاس حاضر بالای 55 سال سن دارد.

نمایشگاه گروهی عکس «طنین زندگی4»

حسن غفاری، بردیا سعادت، مهرداد مشرقی، مصطفی سپه وند، مجید حجتی، شباب گلچین، مهدی فرزامی، بهزاد بهروزنیا، امیر بدر عظیمی، فهیمه تولائیان، مریم تنها، سید علی حسینی،  احمد حامی مطلق، سعید ذکریا پور، اسماعیل رضائی اقدم، سمانه راهی، رسا رضا نیا، تکتم شعبانی، مهدی ساعت ساز، فاطمه سوزنی، تینا طاهری، حجت ظفرخواه، محمد علیزاده نیا، منا عبدالله پور عراقی، خاطره عادلی تاجانی،  پری قورچیانی، رضا کامران سامانی، وحید قربانی شریف، نازی کیمیایی زیرک، فاطمه محمدیان، مهرالاعظم محتشم، زینب ملک محمودی و محمد مهدی ملک از عکاسان حاضر در این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه گروهی عکس «طنین زندگی۴» عصر روز جمعه ۶ تیرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰  در نگارخانه لاله تهران گشایش می یابد. بازدید از این نمایشگاه (به غیر از ایام تعطیل) تا روز پنج‌شنبه ۱۹ تیرماه ۹۹ از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۸ ادامه دارد. همچنین پنجشنبه ها نمایشگاه تا ساعت ۱۳ دایر می باشد.

علاقه مندان برای تماشای این آثار می توانند به نگارخانه لاله به نشانی: خیابان خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، روبروی پارکینگ طبقاتی مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی