English

محمدرضا شفیعی در پاسخ به خبرگزاری موج:

تراکم پخش سریال های من از اختیارم خارج است/ناجا تصمیمی برای ساخت فصل بعدی رهایی ندارد

محمدرضا شفیعی، تهیه کننده تلویزیون در مورد پرکاری تامل برانگیزش در این روزها گفت: سریال رهایی و نوار زرد تولید سال های قبل بود و همان سال ها هم پخش شد و به خاطر ماجراهای بوجود آمده، بینابین کنداکتورها امسال هم در باکس اصلی مجددا به روی آنتن رفت.

تراکم پخش سریال های من از اختیارم خارج است/ناجا تصمیمی برای ساخت فصل بعدی رهایی ندارد

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری موج، این روزها پخش سریال های مختلف به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از شبکه های گوناگون تلویزیون تا حدی تامل برانگیز و با واکنش مخاطبان روبرو شده است. در حالی که سریال های سرباز در پنجاه قسمت از 4 اردیبهشت از شبکه سه، رهایی از نیمه خرداد از شبکه دو و برادر جان از اول اردیبهشت از آی فیلم به روی آنتن رفتند، سریال شاهرگ هم به تهیه کنندگی همین تهیه کننده از هفته آینده از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

محمدرضا شفیعی در پاسخ به این سوال که علت چنین تراکمی از برنامه سازی او چیست به خبرنگار فیلم و سریال خبرگزاری موج گفت: سریال رهایی تولید سال 93 بود و همان سال هم پخش شده و به خاطر ماجراهای بوجود آمده، بینابین کنداکتورها امسال هم در باکس اصلی مجددا به روی آنتن رفت. همانطور که سریال نوار زرد ما هم سال گذشته در باکس اصلی تکرار شد که اتفاقا سریالی بود که مردم آن را دوست داشتند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از اینکه شائبه ای در اذهان عمومی شکل در موردش شکل بگیرد ناراحت نیست گفت: ناراحتی من چندان اهمیت پیدا نمی کند چرا که ماجرای شیوع کرونا باعث شد که تولید سریال ها متوقف شد و برنامه خیلی از شبکه ها به هم ریخت.

شفیعی افزود: همین سریال شاهرگ که از هفته آینده به روی آنتن خواهد رفت قرار بوده که در بهمن ماه و در سالگرد انقلاب پخش شود اما به طور ناگهانی نمایشش شش ماه جلو می افتد که در اختیار من نیست. حتی قرار نبود که سریال سرباز در ماه رمضان پخش شود اما از آنجایی که مدیران شبکه سه برای ماه رمضان برنامه ریزی کرده بودند که دو برنامه را آماده کنند که هر دوی آنها در مرحله فیلمبرداری متوقف شدند، به تبع  این کار را به روی آنتن بردند تا نظم کنداکتور حفظ شود.

تهیه کننده سریال سرباز ادامه داد: پس این اتفاقات دست من نیست و پخش  شبکه برای آن تصمیم می گیرد و اگر راستش را بخواهید تلویزیون خیلی به بازخوردی که ممکن است برای عوامل تولید داشته باشد فکر نمی کند تا جایی که ممکن است گفته شود که چه خبر است که سه کار از شفیعی به طور همزمان در حال پخش است؟! چرا که باید به آنتن خودش فکر کند و می خواهد آن را گرم و گلاب کند؛ پس اساسا به هجمه ای که برای یک مجموعه فرهنگی ایجاد می شود فکر نمی کند.

شفیعی ادامه داد: من هم در این موضوع بی تقصیر و بی تاثیرم و حتی اگر مخالف پخش کاری باشم نتیجه ای ندارد، کما اینکه همانطور که اعلام کردم یکی از ناراضیان اصلی پخش سریال سرباز در ماه رمضان بودم اما حرفم به جایی نرسید.

وی در مورد دلیل قطع بی پایان سریال رهایی و عدم تولید فصل بعدی آن تا کنون گفت: فیلمنامه سریال رهایی برای سه فصل پیش بینی شده بود و همان موقع هم بنا بود که فصل دومش تولید شود اما به دلیل و جابجایی هایی که در ناجا بوجود آمد که معاون اجتماعی آن تغییر کرد و در ناجی هنر هم تغییرات مدیریتی را شاهد بودیم، تولیدش به تعویق افتاد.

تهیه کننده سریال رهایی تصریح کرد: هیچ وعده ای در مورد ساخت فصل بعدی آن نمی توانم بدهم چرا که هیچ تصمیمی برای ساخت آن در ناجا وجود ندارد. گرچه این سریال خیلی پر مخاطب بود و در زمان خودش با واکنش مثبت روبرو شد. همین که تکرار پخش دارد نشان دهنده رضایت ناجا و مخاطب است اما وقتی میزانسن مدیریتی به هم می ریزد همه چیز تغییر می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی