English

دو خبر از فیلم سینمایی تیغ و ترمه؛

انتشار تیغ و ترمه رضا یزدانی همزمان با اکران آنلاین فیلم کیومرث پوراحمد/گلایه های کارگردان از دزدی این فیلم

تیتراژ آخرین ساخته کیومرث پوراحمد، همزمان با اکران اینترنتی فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» به عنوان جدیدترین تک آهنگ رضا یزدانی منتشر شد.

انتشار تیغ و ترمه رضا یزدانی همزمان با اکران آنلاین فیلم کیومرث پوراحمد/گلایه های کارگردان از دزدی این فیلم

به گزارش خبرگزاری موج، « تیغ و ترمه » عنوان تازه‌ترین تک آهنگ رضا یزدانی خواننده موسیقی پاپ کشورمان است که به عنوان تیتراژ فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» که این روزها به کارگردانی کیومرث پوراحمد در قالب آنلاین پیش روی مخاطبان قرار گرفته، منتشر شد.

در این قطعه مهدی ایوبی ترانه سرا، وحید مهراد آهنگساز، علی اوجی عکاس کاور و رضا یزدانی خواننده حضور دارند.

درخواست کارگردان پیشکسوت سینمای ایران از مردم برای همراه نشدن با دزدان فرهنگی

این درحالی است که کیومرث پوراحمد نیز با انتشار یک پیام ویدئویی نسبت به انتشار نسخه غیر قانونی فیلم سینمایی تیغ و ترمه که این روزها به صورت آنلاین اکران شده اعتراض کرده و این کار را یک دزدی نامیده است.

وی در این پیام کوتاه ویدوئی می‌گوید: «دوستان سلام. آخرین فیلم من «تیغ و ترمه» همین چند روز پیش اکران آنلاین شده و به سرعت دزدی و در کانال‌های خارجی ارایه شده است. می‌توانید این فیلم را از طریق دو سایت رسمی که در تبلیغات‌مان هم اعلام شده با 15 هراز تومان بخرید و ببینید. متاسفانه این سایت‌های غیرقانونی برای حاصل رنج گروه بزرگ سازنده فیلم اهمیت قائل نیستند و دزدی فرهنگی می‌کنند و فیلم را غیرقانونی و به نصف قیمت می‌فروشند. از شما می‌خواهم به حرمت سینما و فرهنگ با این دزدی فرهنگی همراه نشوید و نه فقط «تیغ و ترمه» بلکه همه فیلم‌هایی را که اکران آنلاین دارند، از طریق سایت‌های رسمی نمایش فیلم‌ها ببینید و نه سایت‌های غیر رسمی.» 
نکته عجیب در این مورد این است که پس از آنکه فیلم سینمایی خروج به عنوان اولین فیلم سینمایی که اکران آنلاین را در کشور برگزید ساترا اعلام کرده بود که در جهت صیانت از حقوق معنوی آثار و حمایت از تولیدات سینمای ایران در کنار مالکان فیلم های سینمایی خواهد بود و جلوی انتشار غیر قانونی آنها را می گیرد ولی ظاهرا در این امر یا چندان موفق نبوده و یا اینکه در مورد همه آثار آنچنان جدیت به خرج نداده است!

نسخه غیر قانونی «تیغ و ترمه» در کمتر از یک روز در برخی سایت ها و حتی در کشورهایی همچون استرالیا منتشر شده و شبکه های ماهواره ای هم در طی همین روزها اقدام به نمایش آن کرده اند!

«تیغ و ترمه» روایت‌گر زندگی دختری با بازی دیبا زاهدی است که پدرش را در کودکی از دست داده و مادرش هم او را رها کرده و پس از سال‌ها با فاش شدن خیانت‌هایی در زندگی‌اش روبه‌رو می‌شود.

پژمان بازغی، لاله اسکندری، هومن برق نورد، مهران رجبی، کوروش سلیمانی، سیمون سیمونیان و شراره رنجبر در این فیلم ایفای نقش می‌کنند و رضا یزدانی هم خواننده موسیقی آن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه