English

پیام تسلیت نماینده وزیر ارشاد درپی درگذشت صدیقه کیانفر

موسسه هنرمندان پیشکسوت درگذشت صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و رادیو را تسلیت گفت.

پیام تسلیت نماینده وزیر ارشاد درپی درگذشت صدیقه کیانفر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، سیدمحمد طباطبایی حسینی نماینده وزیر ارشاد در این موسسه با صدور پیامی درگذشت صدیقه کیانفر، بازیگر سینما، تلویزیون و رادیو و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت را تسلیت گفت.

متن این پیام تسلیت به شرح زیر است:

درگذشت بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و رادیو سرکار خانم صدیقه کیانفر در روزگاری که فاصله اجتماعی اگرچه نتوانسته دل‌ها را دور کند اما دیدارها را دیر و دچار تاخیر کرده است تاثری مضاعف بر دل نهاد. آن زنده‌یاد با نقش‌آفرینی در فیلم‌ها و سریال‌های خاطره‌انگیزی تصویر خود را در ذهن مخاطب ماندگار کرده است.

یکی از مهمترین ویژگی‌های هنری ایشان، حضور در همه عرصه‌های هنرهای نمایشی است؛ سینما، تلویزیون، رادیو و تئاتر. مرحومه صدیقه کیانفر در سال‌های اخیر در نهمین دهه زندگی خود بر روی صحنه تئاتر حضور یافته و با نسل جوان همکاری کردند که نشان از توان هنری و انگیزه و دغدغه‌مندی ایشان داشت.

اینجانب درگذشت عضو محترم و فعال موسسه هنرمندان پیشکسوت را به هنرمندان عزیز و خانواده محترم به ویژه فرزند عزیزشان تسلیت گفته و از درگاه پروردگار متعال برای آن مرحومه مغفرت و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.

صدیقه کیانفر، بازیگر پیشکسوت صبح امروز (دوشنبه، پنجم خردادماه) در منزل شخصی خود به علت ایست قلبی درگذشت.

این هنرمند پیشکسوت متولد ۱۳۱۱ بود و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۳۶ در رادیو شروع کرده بود.

او در مجموعه‌های «بچه‌های کوچه دوستی»، «کیمیا»، «بی‌گناهان»، «آوای باران»، «میوه ممنوعه»، «همه بچه‌های من» و ... ایفای نقش کرده بود.

همچنین ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی همچون «هامون»، «مستأجر»، «همسر»، «آپارتمان شماره ۱۳»، «آن سوی آینه» و ... در کارنامه حرفه‌ای زنده‌یاد کیانفر دیده می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه