English

در گفتگو با خبرگزاری موج عنوان شد؛

شیرجه بزرگ کریم لک زاده در میانه تابستان دیدنی می شود/بلاتکلیفی در مورد اکران فیلم

کریم لک زاده از آماده شدن نسخه نهایی فیلم سینمایی شیرجه در نیمه تابستان خبر داد.

شیرجه بزرگ کریم لک زاده در میانه تابستان دیدنی می شود/بلاتکلیفی در مورد اکران فیلم

کریم لک زاده کارگردان فیلم سینمایی شیرجه بزرگ در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج در مورد وضعیت تولید اولین فیلم بلندی که با پروانه سینمایی ساخته گفت: تصویربردای فیلم سینمایی شیرجه بزرگ در بهمن ماه و زمانی که هنوز ورود بیماری کرونا به ایران اعلام نشده بود به پایان رسید.

وی افزود: در حال حاضر در مرحله پست پروداکشن هستیم و به ساخت موسیقی رسیده ایم. از آنجا که صداگذاری هم با این مرحله مرتبط است هر دو به طور موازی در دستور کار قرار دارند. ساخت موسیقی فیلم بر عهده احسان صدقی است و صداگذاری شیرجه بزرگ هم توسط آقای امین شریفی انجام می شود.

کریم لک زاده تصریح کرد : پس از پایان این مراحل و با انجام اصلاح رنگ و نور، احتمالا نسخه نهایی فیلم در اواسط تابستان آماده خواهد بود.

این کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس که دو فیلم بلند قبلی اش (قیچی و کله سرخ) در گروه هنر و تجربه اکران شده، در مورد آینده فیلم اخیرش گفت: از بخت بلند ما در حال حاضر با شیوع بیماری کرونا همه جشنواره ها تعطیل شده اند. در همین راستا ما بخش بین الملل جشنواره فجر را که از دست داده ایم و چشم انتظار هستیم تا ببینیم جشنواره ملی فجر به چه سرانجامی می رسد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فیلمبرداری شیرجه بزرگ به طور کامل در بهمن ماه پایان یافته بود با یک کار فشرده پرفشار می توانستیم این اثر را به جشنواره بین الملل فجر ارائه کنیم اما در شرایط ویژه نمی توانستم از صداگذار و یا آهنگساز توقع داشته باشم که از قرنطینه خارج شوند و در استودیو به کار ما بپردازند. به هرحال اگر کرونا نبود ما دو ماه جلوتر بودیم و قطعا به جشنواره هم می رسیدیم.

اکران آنلاین برای حضور فیلم در جشنواره ها مشکل ساز است

لک زاده در مورد احتمال اکران آنلاین فیلم شیرجه بزرگ گفت: در این عرصه من عضو کوچکی از خانواده سینما هستم اما بزرگتر از من (به معنی قدرتمندتر در عرصه اقتصاد سینما) هم در صف نوبت قرار دارند و تا جایی که اطلاع دارم دویست و چند فیلم در نوبت اکران حضور دارند و قطعا کسی مثل من و حتی فیلمم زورمان به اکران به موقع و مناسب نخواهد رسید اما به هر حال اکران آنلاین هم برای فیلمی مثل فیلم سینمایی شیرجه بزرگ مشکلاتی در مسیر ارائه به جشنواره ها ایجاد خواهد کرد. بنابراین فعلا در مورد اکران آنلاین فیلم دست به عصا هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به این فکر کرده اید که در نهایت اگر ناچار به اکران آنلاین فیلم شوید، نیاز به صداگذاری متفاوت و مناسب با شرایط تماشای فیلم در فضایی غیر از سینما خواهید بود گفت: ما به هر حال فیلم را با کیفیت اکران آنلاین پیش نمی بریم بلکه پیش فرض ما تولید یک فیلم سینمایی است ولو اینکه سال  آینده کسی مجبور شود در موبایلش فیلم ما را تماشا کند.

لک زاده در پاسخ به این سوال که آیا به تولید پروژه جدیدی فکر کرده اید یا کار آن را شروع کرده اید گفت: واقعیت این است که به دلیل اینکه هنوز هم درگیر تولید فیلم سینمایی شیرجه بزرگ هستم و این فرزندی که به دنیا آورده ایم هنوز صورتش را ندیده ایم.

 فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» که به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و با حال و هوای جاده‌ای ساخته شده، در شهرهای تهران گیلان و اطراف مرز ارمنستان فیلمبرداری شده است و هم اکنون با پایان مراحل تدوین توسط پویان شعله‎‌ور، صداگذاری آن توسط امین شریفی آغاز شده است.

شیرجه بزرگ

در خلاصه داستان «شیرجه بزرگ» آمده است: مَرد و مریم برای یافتن گمشده شان همراه با سه جامانده از یک گروه سیرک، وارد سفری پر ماجرا در جادهها میشوند.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون: سونیا سنجری، پگاه آهنگرانی ، پدرام شریفی، ساسان کاوه، حامد نجابت، علی سعدی،محمد رضاپور مقدم،زهرا ابراهیمی، اصلان شاه ابراهیمی، میثم دامن زه، بهزاد دورانی و نوشین کریمی به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل اولین ساخته سینمایی کریم لک زاده عبارتند از: تهیه کننده: محمدرضا شفیعی، نویسنده و کارگردان: کریم لک زاده، دستیار اول کارگردان:مقداد محمدی نژاد، مدیر فیلمبرداری: پویان رنجبر، مدیرصدابرداری:هادی معنوی پور، مدیرتدارکات: امین زاهدمنش، طراح صحنه و لباس:کریم لک زاده، طراح گریم: کریم لک زاده، تدوین: پویان شعله ور، عکاس: محمد حسن زاده، مشاوره رسانه ای: زهرا دمزآبادی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه