English

محمد طباطبایی به ملاقات جواد علیزاده رفت

جواد علیزاده درپی درگذشت همسرش، میزبان مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت شد که برای تسلیت گفتن به دیدار این هنرمند رفته بود.

محمد طباطبایی به ملاقات جواد علیزاده رفت

به گزارش خبرگزاری موج، چند روزی است که جواد علیزاده ، هنرمند پیشکسوت عرصه کاریکاتور در سوگ همسر خود نشسته است. در پی همین موضوع، محمد طباطبایی _ مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت _ در این روزهای کرونایی برای عرض تسلیت به دیدار این هنرمند رفت. 

طباطبایی در صفحه شخصی خود نوشته است: «گفتم شما فراز و نشیب‌های کمی در زندگی نداشته‌اید، از پیچ‌های تندی به سلامت گذشته‌اید، سختی‌های زیادی تحمل کرده‌اید؛ مثلا می‌خواستم دلداری بدهم برای عرض تسلیت. او اما با نگاهی غم‌آلود و بُغضی فروخورده گفت این یکی فرق می‌کند، غم سنگینی است.

جواد علیزاده، هنرمند پیشکسوت و کاریکاتوریست خوب کشورمان این روزها داغدار از دست دادن همسرش است. او اما صبور است و سختکوش. این را از خاطراتش می‌شود فهمید، از روزهای حضورش در کیهان و اخراجش از این روزنامه. از سختی‌هایی که برای انتشار مجله طنز و کاریکاتور تحمل کرده تا صبوری و استقامتش. او اما امید دارد، امید دارد که از نگرانی‌ها و گلایه‌هایش از وضعیت نشریات کاغذی گفت و گفت که همچنان یک‌تنه ایستاده تا مجله طنز و کاریکاتور ادامه دهد.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه