English

تولید فیلم سینمایی زمستان بود با پایان کرونا آغاز می شود

فیلم سینمایی زمستان بود با بازی فیلمی با بازی الهام کردا، نازنین بیاتی، محمدرضا غفاری و شاهرخ فروتنیان با مجوز ستاد مبارزه با کرونا کلید می خورد.

تولید فیلم سینمایی زمستان بود با پایان کرونا آغاز می شود

‎به گزارش خبرگزاری موج، «زمستان بود» عنوان فیلمی سینمایی به کارگردانی وحید پرشاد و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار است که با دریافت پروانه ساخت ، زمستان سال گذشته وارد مرحله پیش تولید شد. با انتخاب برخی از بازیگران و عوامل پشت دوربین، فیلمبرداری این فیلم در نهایت به دلیل شیوع ویروس کرونا مقداری به تعویق افتاد. حال با اعلام وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا قرار است ظرف یکی - دو هفته آتی و با در نظر گرفتن مسائل بهداشتی این فیلم نیز مانند سایر تولیدات سینمایی مقابل دوربین برود.

‎«زمستان بود» فیلمی پربازیگر است و تاکنون در آن حضور بازیگرانی چون الهام کردا ، نازنین بیاتی ، محمدرضا غفاری و (با حضور افتخاری) شاهرخ فروتنیان قطعی شده است. سایر بازیگران فیلم نیز ظرف چند روز آینده انتخاب و اعلام خواهند شد.

فیلم سینمایی زمستان بود مضمونی اجتماعی دارد و فیلمنامه آن نیز سال گذشته به قلم شهاب مهربان به نگارش در آمده است. ‎در این پروژه همچنین مهدی حق‌شناس به عنوان مجری طرح و مجتبی سلمانی به عنوان مشاور پروژه حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه