English

اجرای نجم الدین شریعتی در برنامه سحرگاهی ماه من از شبکه سه/مناجات خوانی بهروز شیعبی با نگارش امیرعلی نبویان

ویژه برنامه رمضانی «ماهِ من» با اجرای نجم الدین شریعتی، مهمان سحرهای ماه مبارک رمضان مخاطبان شبکه سه می شود.

اجرای نجم الدین شریعتی در برنامه سحرگاهی ماه من از شبکه سه/مناجات خوانی بهروز شیعبی با نگارش امیرعلی نبویان

به گزارش خبرگزاری موج، برنامه «ماهِ من» به کارگردانی و تهیه کنندگی یوسف منصوری، سحرهای ماه مبارک رمضان با اجرای نجم الدین شریعتی، حوالی ساعت سه صبح و به مدت 90 دقیقه از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

 برنامه رمضانی «ماهِ من» سعی دارد تا ساعاتی پیش از اذان صبح، با برنامه هایی معنوی مخاطبان را با حال و هوای عرفانی همراه کند.

 از جمله برنامه های این ویژه برنامه رمضانی می توان به حضور دو تن از روحانیون برجسته کشور؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین هاشمی‌نژاد و حجت الاسلام والمسلمین حامد کاشانی اشاره کرد که با گفتگوهای مذهبی با مخاطبان همراه خواهند بود.

از بخش های جذاب و متفاوت دیگر « ماه من »، می توان به نگارش متون مناجاتی توسط امیرعلی نبویان و قرائت آن ها توسط بهروز شعیبی اشاره کرد.

 همچنین دعاهای مختلف ماه مبارک رمضان از جمله: دعای صحیفه سجادیه ، مناجات منظومه امیرمومنان(ع) و پخش دعاهای مختلفی همچون مجیر، افتتاح و مناجات حضرت امیر(ع) هم از بخش های دیگر این برنامه سحرگاهی خواهد بود.

در پایان می توان گفت عوامل «ماهِ من» در سال 99، از لحاظ محتوا و ادبیات برنامه ای متفاوت را روی آنتن خواهند برد و یکی از بخش های آن که با تصویر همراه است؛ به محوریت مناجات و دعاهای اقوام و قومیت های مختلف و توجه به آداب مخصوص به آن ها پرداخته است.

سایر عوامل این برنامه عبارتند از: کارگردان و تهیه کننده: یوسف منصوری، طراح دکور: پیمان قانع، مشاور هنری: رضا ترقی‌طلب، مدیر تولید: حسین کنگاوری، مجری طرح: حسام پور اسماعیلی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه