English

بخش همدلی اجتماعی کرونایی به جشنواره عکس هشت اضافه شد

جایزه «همدلی اجتماعی» به سومین دوره جشنواره عکس موبایل هشت اضافه شد.

بخش همدلی اجتماعی کرونایی به جشنواره عکس هشت اضافه شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سومین جشنواره عکس تلفن همراه هشت، شیوع ویروس کرونا و پیامدهای ناگوار انسانی و اجتماعی به پدیده‌ای همه‌گیر و درخور توجه در جامعه تبدیل شده است. همدلی و همنوایی با تکیه بر ارتباطات انسانی به ویژه در اماکن درمانی، شرکت‌های تولیدی محصولات بهداشتی و کلیه مراکز مرتبط با موضوع به ویژه محیط خانواده، ناشی از در خانه ماندن‌های اجباری، می‌تواند به تقویت و بهبود مناسبات اجتماعی، خانوادگی و ایجاد محیط شاد و همدلانه بینجامد که نقطه قوتی در ستیز با این بیماری ناخوانده است.

به همین منظور، جایزه «همدلی اجتماعی» به سومین جشنواره عکس هشت اضافه شده که بازتابی از ماندن مردم در خانه، تلاش کادر درمان برای مقابله با ویروس کرونا و همچنین همدلی گروه‌های مختلف مردمی و جهادی برای مبارزه با این ویروس منحوس است. به ۴ برگزیده این بخش مجموعاً ۴۰ میلیون ریال وجه نقد اهدا می‌شود.

جلوه‌های نشاط و شادی در تمام زوایای زندگی ایرانی اسلامی محور اصلی سومین دوره جشنواره عکس هشت  است و با توجه به این فرمایش امام رضا (ع) انتخاب شده است: بعد از انجام واجبات، کاری بهتر از ایجاد خوشحالی برای مؤمن نزد خداوند نیست. در بخش اصلی علاوه بر تندیس جشنواره و لوح افتخار، به نفرات اول تا سوم به ترتیب مبالغ ۴۰، ۲۵ و ۱۵ میلیون ریال اهدا می‌شود. همچنین جلوه‌های شادی در حرم مطهر رضوی و سایر بقاع متبرکه نیز بخش ویژه سومین جشنواره عکس تلفن همراه «هشت» است که به عکاس برگزیده این بخش، ۴۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال آثار پنجشنبه ۴ اردیبهشت تعیین شده است.

«هشت» به همت شرکت نقش رؤیای بهشت با همراهی بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره عکس «هشت» به نشانی https://royayebehesht.ir مراجعه کنند. تلفن دبیرخانه ۰۲۱۶۶۹۴۱۰۶۱ پاسخگوی پرسش‌های احتمالی شرکت‌کنندگان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه