English

ویژه برنامه های صداوسیما برای روز انتخابات مشخص شد

ویژه برنامه «خیابان ایران» روز جمعه از ساعت ۷ صبح و با اجرای مهدی آقابیگی، رحمان نظام اسلامی و رضا امیراحمدی به طور زنده روی آنتن خواهد رفت.

ویژه برنامه های صداوسیما برای روز انتخابات مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج، شبکه های سیما به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات مجلس ، در ۱۷ حوزه رای گیری در تهران و مراکز استان ها، در روز جمعه ۲ اسفند ماه حضور گسترده مردم را نمایش خواهند داد.

به همین منظور شبکه های سراسری ویژه برنامه هایی را پیش بینی کرده اند.

* «خیابان ایران» در شبکه یک

ویژه برنامه «خیابان ایران»، از ساعت ۷ صبح و با اجرای مهدی آقابیگی، رحمان نظام اسلامی و رضا امیراحمدی به طور زنده روی آنتن خواهد رفت و تا حوالی ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت. در این برنامه همچنین برای نمایش باشکوه مردمی در این همایش انتخاباتی، ارتباط تصویری با گزارشگران در تهران و همه مراکز استانی صدا و سیما برقرار می شود.

«خیابان ایران» به تهیه کنندگی مجید بهرامی مقدم و مقداد مومن نژاد که از پخش شبکه یک سیما روی آنتن می رود در این روز میزبان جمعی از خوانندگان محلی سراسر کشور خواهد بود تا با گویش های مختلف ایران زمین سرودهایی را به طور زنده اجرا خواهند کرد.

همچنین دوربین های شبکه در حسینیه امام خمینی (ره)، وزارت کشور، مسجد ابوذر، شهر ری و مصلی تهران مستقر است و ارتباط زنده تصویری برقرار خواهد کرد.

* «فردایی بهتر» در شبکه دو

شبکه دو سیما با برنامه «فردایی بهتر» به تهیه کنندگی احسان ارغوانی پنجشنبه ۱ اسفند از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ و ۲۱ تا ۲۱:۳۰ و جمعه ۲ اسفند همزمان با انتخابات از ساعات اولیه رای گیری تا پایان آن (از ساعت ۸ تا ۲۲:۳۰) حضور مردم پای صندوق های رای را به تصویر می کشد.

این برنامه در دو بخش استودیویی و بیرونی پخش می شود. در بخش استودیویی که با اجرای محمدجعفر خسروی و محسن آزادی روی آنتن می رود، تصاویری از حضور مردم نمایش داده می شود.

همچنین دوربین های این شبکه با استقرار در پایگاه های رای گیری ورامین به تهیه کنندگی مهدی تاجیک و با اجرای رزیتا قبادی و مسجد لرزاده به تهیه کنندگی مصطفی دواتگر و با اجرای پوریا پویا حضور باشکوه مردم را قاب می بندند.

* «رای ما» در قاب سه

دوربین های شبکه سه با ویژه برنامه «رای ما» به تهیه کنندگی علی زاهدی در روز جمعه از ساعت ۸ صبح حضور باشکوه مردم را نمایش می دهد.

این برنامه در دو قسمت استودیویی و بیرونی حضور مردم را نشان می دهد. مسجد النبی (ص) نارمک و مسجد امام حسین (ع) واقع در میدان امام حسین(ع) از جمله اماکنی هستند که دوربین های این شبکه تصاویری از رای گیری مردم ثبت می کنند. مجریان شبکه با حضور هنرمندان و خوانندگان با مردم همیشه در صحنه همراهی می کنند.

همچنین در بخش استودیویی این برنامه که با اجرای پیمان طالبی، احمد اکبر نژاد و میثم آقابیگی همراه است تصاویری از رای گیری کل شهرستان ها در قاب هایی پخش می شود.

* «حضور ملی» شبکه پنج همراه با مردم

«حضور ملی» عنوان ویژه برنامه انتخاباتی شبکه پنج سیماست که روز جمعه ۲ اسفند ماه همزمان با برگزاری انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری (در ۵ استان تهران، قم، خراسان رضوی، خراسان شمالی و فارس ) روی آنتن می رود.

«حضور ملی» به تهیه کنندگی شهرام نسترن راد از ساعت ۷ صبح تا پایان زمان رای گیری از شبکه پنج پخش می شود.

واحد سیار شبکه پنج سیما با استقرار در «مسجد جامع شهریار»، «مسجد جامع نازی آباد» و «حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)» به انعکاس حضور مردم در پای صندوق های رای گیری می پردازد.

بیشتر مجریان شبکه پنج در این برنامه حضور خواهند داشت و ارتباط با مراکز استان ها، موسیقی تصویر، میان برنامه و.... از بخش های این ویژه برنامه است.

* نمایش حضور مردم در قاب شبکه قرآن و معارف

شبکه قرآن در برنامه ای به صورت ویژه از ساعت ۸ صبح تا ۲۲:۳۰ و در نوبت های مختلف با به تصویر کشیدن حضور مردم در انتخابات به روی آنتن می رود. دوربین های این شبکه حضور آگاهانه مردم پای صندوق های رای مستقر در «حرم امام زاده صالح (ع) و «مجسد جامع لویزان» را به تصویر می کشند.

* «مثبت سلامت» در قاب سلامت

برنامه «مثبت سلامت» در روز جمعه دوم اسفندماه از ساعات اولیه رای گیری پخش می شود. این برنامه به عنوان ام سی شبکه در طول روز با مراکز رای گیری متعدد در سراسر کشور ارتباط گرفته و اخبار انتخابات را پوشش می دهد.

ارتباط با مسئولان برگزاری انتخابات و اطلاع رسانی در زمینه اطلاعیه های وزارت کشور و ... از دیگر بخش های «مثبت سلامت» در این روز خواهد بود. در کنار پیگیری اخبار و اطلاعات انتخاباتی پخش موزیک ویدئو و تصاویر ارسالی مخاطبان، مجری پیام های مردمی را نیز می خواند.

* همراه با رای «اولی ها» در شبکه امید

ویژه برنامه «اولی ها» از ساعات اولیه صبح تا پایان زمان رای گیری مابین برنامه های شبکه امید به صورت زنده پخش خواهد شد.

این ویژه برنامه به تهیه کنندگی امید کوثرطلب با اجرای رامتین چیت سازان و محمد میرزا زاده در استودیو و با حضور مهمانان ویژه روی آنتن شبکه امید می رود.

 تهیه گزارش و گفتگو با نوجوانان رای اولی حاضر در شعبه های مختلف اخذ رای، پیگیری اخبار لحظه به لحظه انتخابات و همچنین ارتباط مستقیم با شعب رای گیری دیگر استان ها و شهرستان ها بخش های مختلف این برنامه خواهد بود.

دوربین های شبکه امید در روز جمعه با امکان پخش زنده ارتباط اینترنتی و ارتباط از مدارس مختلف «شهر قدس» را پخش خواهد کرد.

* نمایش حضور مردم در قاب تماشا

شبکه تماشا از ساعت ۸ صبح با اجرای اشکان تفنگ سازان و لعیا انوری مشارکت پرشور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را پوشش خواهد داد.

* پوشش شبکه افق در انتخابات

شبکه افق پوشش گسترده حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای را از تهران و دیگر مراکز استان‌ها، در دستور کار دارد. همچنین گزارش‌های مردمی زنده و تولیدی نیز به صورت میان‌برنامه از این شبکه پخش می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه