English

پخش سریال در حاشیه مهران مدیری از شبکه آی فیلم

سریال در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری قرار است هر شب ساعت ۲۱ از شبکه آی‌فیلم بازپخش شود.

پخش سریال در حاشیه مهران مدیری از شبکه آی فیلم

به گزارش خبرگزاری موج، شبکه آی فیلم از پخش  سریال در حاشیه از (۳۰ دی ماه) خبر داد.

«در حاشیه» عنوان سریال طنزی به کارگردانی مهران مدیری است که در ۹۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای، در ابتدا برای شبکه تهران تهیه شد، ولی در نهایت در نوروز ۱۳۹۴ از شبکه سه سیما به نمایش درآمد.

تصویربرداری فصل دوم این سریال هم از مهر ۹۴ آغاز و در همان سال ۹۴ پخش شد. این سریال قرار است هر شب ساعت ۲۱ از شبکه آی‌فیلم بازپخش شود.

در خلاصه داستان «در حاشیه ۱» آمده است: هومن صحرایی در یک رشته خاص پزشکی مربوط به خون به نام پلاستوریز سلول‌های بینابینی که در کشور کمتر به آن پرداخته می‌شود متخصص است و در شرایطی است که در پست بیمارستانی خود هیچ مراجعه‌کننده‌ای ندارد. او که فردی متعهد و متخصص است برای رفع بی‌کاری خود به اورژانس سرکشی می‌کند و اتفاقی با یک پزشک متخلف وارد درگیری فیزیکی شده و به همین دلیل از شغل خود بی‌کار می‌شود.

در شرایط مالی بسیار نابسامان وقتی که کتب درسی دانشگاه خود را به حراج گذاشته بود اتفاقی با استاد دانشگاه خود یعنی دکتر کی‌مرام روبرو می‌شود. کی‌مرام که پزشکی خیرخواه است و از جزئیات داستان بی‌کار شدن هومن باخبر است او را به «هیئت نظارت بیمارستان‌های تهران» سفارش می‌کند. هومن که اصلاً نمی‌داند چه شغلی برایش در نظر گرفته شده و فقط در پی فعالیت در زمینه تخصصی خود است مأمور می‌شود تا یک مرکز درمانی وقف شده و بسیار مجهز به نام «حاشیه» که ۸۰ سال است راه‌اندازی نشده را راه‌اندازی و مدیریت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه