English

پست سیروان خسروی در خصوص پیشنهادات انتخاباتی به هنرمندان

سیروان خسروی در پستی اینستاگرامی نوشت: مهراب جان قطعا به یاد دارى که در ایام انتخابات پیشین با من تماس گرفتى و گفتى از طرف تیم آقاى روحانى پیشنهاد شده که من در ازاى دریافت دستمزد ٣ سانس کنسرت تهران ، سه چهار آهنگ در تجمع هوادارهاى ایشون در استادیوم ١٢،٠٠٠ نفرى آزادى اجرا کنم.

پست سیروان خسروی در خصوص پیشنهادات انتخاباتی به هنرمندان

به گزارش خبرگزاری موج، سیروان خسروی خواننده پاپ کشورمان در پاسخ به پست اینستاگرامی مهراب قاسمخانی از پیشنهاد انتخاباتی قاسم خانی به وی افشاگری کرد.

او در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در واکنش به صحبتهای مهراب قاسم‌خانی نوشت:

بعد از خوندن پست مهراب قاسمخانى ، دوست قدیمى ، و آشناى امروز که در مورد من نوشته شده ترجیح دادم که سکوت نکنم تا موجب سو تعبیر از طرف دنبال کننده هاى ایشون نشه.

مهراب جان قطعا به یاد دارى که در ایام انتخابات پیشین با من تماس گرفتى و گفتى از طرف تیم آقاى روحانى پیشنهاد شده که من (سیروان خسروى) در ازاى دریافت دستمزد ٣ سانس کنسرت تهران ، سه چهار آهنگ در تجمع هوادارهاى ایشون در استادیوم ١٢،٠٠٠ نفرى آزادى اجرا کنم و قطعا یادت هست که ضمن ردِ این پیشنهاد ، به دلیل صمیمى بودنمون، جواب بی ادبانه اى هم در رابطه با این حرفت دادم.

اگه از نظر تو این موضوع نشون میده که شما و هم تیمیهاتون اومدین وسط و ریسک کردین و لباستون خاکى شده و من هیچ عملى انجام نمیدم و سر از اینجور مسائل در نمیارم و فقط زندگى خودم برام مهمه ، من دیگه نیازى به توضیح بیشتر نمیبینم. -

در مورد قسمت پى نوشت متنى که نوشتى؛

من اسم "یکى از دوستان" رو میدونم چون تو همون مکالمه تلفنى خودت جریان رو تعریف کردى، ولى اگه شهامت ندارى که اسمشو بنویسى ، لازم نیست اصلا در موردش بنویسى که باعث شه مخاطبت فکر کنه "یکى از دوستان" همون "سیروان خسروى" بوده.

sirvan

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه