English

مجید پرکار در گفتگو با خبرگزاری موج اعلام کرد:

پخش مجموعه نمایشی سوریخ به تعویق افتاد

کارگردان مجموعه نمایشی سوریخ از به تعویق افتادن پخش این مجموعه با احترام به افکار عمومی و فضای مغموم پس از حوادث اخیر خبر داد.

پخش مجموعه نمایشی سوریخ به تعویق افتاد

مجید پرکار  کارگردان مجموعه نمایشی سوریخ، در گفتگو با خبرنگار رادیو وتلویزیون خبرگزاری موج، در مورد این مجموعه گفت: این مجموعه به تهیه کنندگی مهران رسام و کارگردانی من، یک روایت فانتزی از سبک زندگی  و مشکلاتی که در حوزه سلامت با آنها مواجهیم، است. سوریخ سعی می کند با برخوردی فانتزی و بعضا کمدی سعی می کند به بررسی این چالش ها بپردازد و راهکارهایی که در این زمینه وجود دارد را بیان کند.

وی افزود: این مجموعه پنجاه قسمتی که هر قسمت آن پانزده دقیقه خواهد بود. همانطور که پیش از این اعلام شده با آغاز پخش، به طور روزانه از شبکه سلامت به روی آنتن می رود و بازپخش هم خواهد داشت. 

پرکار ادامه داد: بازیگران سوریخ بیش از سه نفر هستند اما در غالب اخبار اعلام شده نام سه نفر بیشتر مطرح شده چرا که هر سه نفر آنها شامل محمد لقمانیان ، مجتبی شفیعی و مهسا ایرانیان، از اینفلوئنسرهای فضای مجازی هستند. اما نکته مهم در مورد آنها این است که جملگی از پیشینه هنری و نمایشی جدی برخوردار هستند و حتی حضور پررنگشان در شبکه های مجازی با تکیه بر همین ویژگی است.

کارگردان مجموعه سوریخ در ادامه ضمن اعلام اینکه آغاز پخش مجموعه سوریخ برای ابراز همدردی با کسانی که عزیزانشان را از دست داده اند، گفت: تصمیم برای نهایی شدن زمان پخش این برنامه در روزهای گذشته گرفته شده بود و خبر آن هم دیروز تنظیم و در اختیار روابط عمومی قرار داده شد. امروز و پس از شرایطی که بعد از اعلام جزییات سانحه هوایی رخ داد و همینطور با توجه مجموع اتفاقات ناگوار روزهای اخیر، از جمله این سانحه هوایی و برخی سوانح جاده ای که تلفات جانی زیادی هم داشته، تصمیم گرفتیم که آغاز پخش مجموعه سوریخ دست کم دو روز به تعویق بیفتد.

وی تاکید کرد: تاریخ دقیق آغاز پخش این مجموعه به زودی از طریق روابط عمومی برنامه و شبکه سلامت اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه