English

مسابقه بزن به برق وارد مرحله پیش تولید شد

مسابقه بزن به برق برای پخش در شبکه نمایش خانگی وارد مرحله پیش تولید شد.

مسابقه بزن به برق وارد مرحله پیش تولید شد

به گزارش خبرگزاری موج،  مسابقه بزن به برق  به تهیه کنندگی و کارگردانی اسماعیل ترک‌زاد برای پخش در شبکه نمایش خانگی وارد مرحله پیش تولید شد.

این مستند مسابقه از شرکت کنندگان دعوت می‌ کند تا یک اتومبیل برقی را از پایه و با ارزانترین لوازم و قطعاتی که می‌توانند بسازند.

همچنین رقبا می توانند یک اتومبیل بنزینی را انتخاب کنند و با جایگزین کردن موتور و اضافه کردن تعداد مورد نیاز باطری و سایر وسایل جانبی، آن را به اتومبیلی برقی تبدیل کنند که برای طی مسافتهای کوتاه درون شهری مناسب باشد.

به گفته ترک زاد توجه و تمرکز بر لزوم تغییر سوخت اتومبیلها به ویژه برای ترددهای شهری یکی از مهم ترین اهداف ساخت چنین مسابقه ای است. بالا بردن اعتماد به نفس اشخاص و کارگاه های صنعتی و کارخانه‌های کوچک برای تولید محصولات صنعتی در سطح ملی و ایجاد شور و انگیزه برای بالا بردن تولید ملی با استفاده از مواد اولیه بومی، دانش بومی و نیازهای محلی نیز از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه است.

 این مسابقه بخشی به نام «گاراژ» دارد که هر بار در این بخش یک چهره شناخته شده از بین اهالی هنر، ورزش و... یک ماشین کلاسیک بنزینی می آورد و در برنامه نشان داده می شود که این ماشین را چگونه می توان به یک ماشین برقی تبدیل کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه