English

شب گذشته در دو سانس؛

کنایه محمد معتمدی به گرانی بنزین در شب اجرای حالا که می روی

اولین کنسرت اجرای زنده آلبوم حالا که می روی به خوانندگی محمد معتمدی، اول آذرماه در دو سانس در تالار وزارت کشور برگزار شد.

کنایه محمد معتمدی به گرانی بنزین در شب اجرای حالا که می روی

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری موج، کنسرت حالا که می روی به خوانندگی محمد معتمدی شب گذشته جمعه اول آذرماه در دو سانس در تالار وزارت کشور برگزار شد.

کنسرت شب گذشته اولین کنسرت از مجموعه کنسرت های حالا که می روی است که با حمایت مرکز موسیقی مأوا برگزار می شود.

در این کنسرت، محمد معتمدی قطعاتی از آلبوم حالا که می روی و دیگر قطعات پرطرفدارش را اجرا کرد. این قطعات عبارت بودند از: تیتراژ سریال گرگ و میش، کجا می روی، پناه آخر، دل های فروشی، باور نمی کنی، نفرین، کجایی، آفرینش، غم پنهان، شب که نسیم می وزد، آرام من، پاییز، سوگند و کویر.

همایون اسعدیان، المیرا دهقانی، مینا وحید، نیما کرمی، شراره رخام، شهروز حبیبی و چنگیز حبیبیان از مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

فرید سعادتمند آهنگساز و محمدرضا عقیلی رهبر ارکستر کنسرت حالا که می روی بودند. همچنین بابک ریاحی پور، علیرضا میرآقا، عظیم روحانی، فراز نصیری، امیر طاهری، آرمین قضاتی، سارا بیرام زادگان، محمدحسین ابراهیم زاده، هدیه حجازی، بهار فلسفی و علیرضا فواکهی نوازندگان کنسرت حالا که می روی بودند.

محمد معتمدی در ابتدا، این کنسرت را اولین اجرای زنده آلبومی برشمرد و به گرانی بنزین نیز اشاره کرد و با کنایه گفت: بنده هنوز در باک اتومبیلم از بنزین هزار تومانی چیزی باقی مانده بود که خودم را به اجرا رساندم اما قطعاً بسیاری از شما امشب با بنزین سه هزار تومانی این چنین با انرژی در تالار وزارت کشور حضور پیدا کردید، بنابراین این موضوع برای من بسیار ارزشمند است.

وی همچنین به اختلالات اینترنت نیز اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه شرایط این روزها کار با اینترنت بسیار سخت بود و شرایط اطلاع رسانی را برای ما دشوار کرد، خیلی خوشحالم که استقبال خوبی از اجرای آلبوم حالا که می روی شده است و شاهد حضور پرشور شما تماشاگران عزیز هستم.

در بخشی از کنسرت، کیک تولدی به مناسبت اولین اجرای آلبوم حالا که می روی ، روی صحنه آورده شد که معتمدی در این باره گفت: تصمیم داریم این کیک را به صورت نمادین به اضافه هدایای دیگر به انجمن کودکان کار ارسال کنیم با این آرزو که در کشور ما به روزهایی برسیم که نشانی از فقر و تنگدستی نبینیم و هیچ کودکی به جای درس و بازی و در روزهای شیرین عمرش، مجبور به انجام کارهای سخت نباشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه