English

فروش جهانی فیلم "جوکر" رکورد زد

فروش جهانی فیلم جوکر با رسیدن به رقم تاریخی 1 میلیارد دلار، رکوردی تاریخی را به ثبت رسانده و آن را در صدر پرفروش ترین فیلم های خشن تاریخ سینما قرار داده است.

فروش جهانی فیلم "جوکر" رکورد زد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از ورایتی، روز جمعه(24 آبان ماه)، فیلم جوکر به فروشی تاریخی 1 میلیارد دلار رسید. این میزان فروش، این فیلم را به نخستین فیلمی در تاریخ سینما تبدیل کرده که به رغم برخورداری از درجه R(مربوط به فیلم های خشن)، توانسته به این میزان از فروش دست یابد. 

خواکین فونیکس بازیگر نقش جوکر با این نقش توانست به باشگاه بازیگران میلیارد دلاری بپیوندد. کمپانی برادران وارنر تهیه کننده فیلم جوکر بوده است و در میان محصولات تولید شده توسط این کمپانی، جوکر چهارمین فیلمی است که توانسته بیش از 1 میلیارد دلار بفروشد. 

فروش 1 میلیارد دلاری فیلم جوکر در شرایطی اتفاق افتاده که برای ساخت این فیلم، بودجه ای بالغ بر 62.5 میلیون دلار پرداخته شده است. امری که این فیلم را به یکی از سودآورترین آثار سینمای جهان تبدیل می کند. 

با این همه، خشونت حاکم بر فیلم جوکر موجب شده تا نگرانی های گسترده امنیتی در رابطه با این فیلم و بدآموزی های احتمالی آن به وجود آید. فروش فیلم جوکر در کشورهایی نظیر انگلستان(68 میلیون دلار)، مکزیک (43 میلیون دلار)، کره جنوبی(38 میلیون دلار)، برزیل(34 میلیون دلار)، و فرانسه(38 میلیون دلار)، فوق العاده بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه