English

اختصاصی موج؛

تصویر بردار هرمزگانی به فیلم تازه نولان دعوت شد

عبدالحسین رضوانی تصویربردار و عکاس هرمزگانی به عنوان یکی از دستیاران تولید در فیلم جدید کریستوفر نولان حضور خواهد داشت.

تصویر بردار هرمزگانی به فیلم تازه نولان دعوت شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  عبدالحسین رضوانی عکاس و تصویربردار هرمزگانی است که مدتی برای تحصیل در کشور استونی به سر می‌برد.

او جهت همکاری به پروژه سینمایی کریستوفر نولان کارگردان انگلیسی-آمریکایی دعوت شده است.

عبدالحسین رضوانی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری موج هرمزگان ضمن تائید این خبر گفت: پروژه‌ی جدید سینمایی کریستوفر نولان در چند کشور در حال فیلم‌برداری است.

وی با اشاره به اینکه دو ماه از فیلم‌برداری این پروژه در کشور استونی انجام می‌شود، گفت: این پروژه در مدت فیلم‌برداری در هرکدام از این کشورها تیم تولید مجزا خواهد داشت.

این عکاس هرمزگانی ادامه داد: کمپانی برادران وارنر برای انجام فیلم‌برداری در کشور استونی با یک شرکت استونیایی قرارداد همکاری منعقد کرده و این شرکت مسئولیت تأمین نیرو برای این پروژه را بر عهده دارد.

رضوانی بابیان اینکه این شرکت استونیایی برای تأمین نیرو فراخوانی را منتشر کرده ادامه داد: دانشگاهی که من در آن تحصیل می‌کنم دانشگاهی سینمایی است و از همین طریق با این شرکت جلساتی را داشتم و درنهایت برای حضور در تیم تولید این پروژه دعوت به همکاری شدم.

وی در پایان گفت: من برای همکاری در پشت‌صحنه یا درواقع به‌عنوان یکی از دستیارهای تولید در این پروژه حضورخواهم داشت.

به گزارش موج، کریستوفر نولان کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده‌ی شناخته‌شده بریتانیایی-آمریکایی است او به‌عنوان یکی از مهم‌ترین کارگردان‌های حال حاضر دنیا شناخته می‌شود. آثار او تاکنون بیش از ۴ میلیارد دلار فروخته‌اند و ۲۶ نامزدی اسکار به دست آورده‌اند.

گفتنی است که جمعه، ۲۷ تیرماه سال ۱۳۹۹ (۱۷ جولای ۲۰۲۰ میلادی)، تاریخ اکران تازه‌ترین فیلم کارگردان آثاری چون فیلم Interstellar (میان‌سیاره‌ای)، فیلم Inception (تلقین)، فیلم Dunkirk (دان کرک) و سه‌گانه‌ی The Dark Knight (شوالیه تاریکی) خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه