English

مراسم افتتاح فیلم سینمایی یک کامیون غروب در موزه سینما

آیین افتتاحیه فیلم یک کامیون غروب شنبه 18 آبان ساعت 19:30 در موزه سینما برگزار می‌شود.

مراسم افتتاح فیلم سینمایی یک کامیون غروب در موزه سینما

به گزارش خبرگزاری موج،  فیلم یک کامیون غروب  به کارگردانی ابوالفضل صفاری از شنبه 18 آبان ماه اکران خود را در سینماهای هنر و تجربه آغاز می‌کند.

 آیین افتتاحیه این فیلم نیز شنبه 18 آبان ساعت 19:30 در موزه سینما با حضور عوامل فیلم، جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه در موزه سینما برگزار می‌شود.

این اثر سینمایی، سومین فیلم بلند داستانی ابوالفضل صفاری بعد از فیلم های «از تهران تا بهشت» و «انتهای زمین» است که درجشنواره های مختلف جهانی مورد استقبال قرار گرفت.

یک کامیون غروب، داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که در محل زندگی خود که شبیه کاروانسرا است، پذیرای گردشگران هستند اما با ورود یک گروه موسیقی زیرزمینی به آنجا که یک زن ناشناس هم همراه آن‌ها است، درگیر ماجراهایی می‌شوند.

پژمان بازغی، نادر فلاح، روشنک گرامی، سامان صفاری، خسرو بامداد، منظر لشگری پور، مسعود مهرگان، محمد صادق یزدانی، سید ضیا مدیر طاهری، مرتضی نسیم سبحان، محمد جباری، مهراد مهرکیش، میترا شیرکوند، امیررضا وزیری، محمد رضا اسکندری و مرحوم حسن رشید قامت در این فیلم حضور دارند.

صفاری در یادداشتی درباره کارگردانی این فیلم می‌نویسد: « من همیشه تماشا کردن افق را دوست داشتم، جایی که آسمان زمین را لمس می‌کند و شما حتی از فاصله‌ای دور هم می‌توانید حسش کنید. به همین دلیل شخصیت‌های داستان و نوازنده‌های خیابانی را گرد هم آوردم. کسانی که زندگی در شهر بزرگ هرگز به آن‌ها اجازه نداده بود که فرصت دیدن افق را داشته باشند. من آن‌ها را به جایی زیبا بردم تا افق را تجربه کنند. ما با هم شهر کوچک خودمان را ساختیم. ما قصه‌های زندگی خودمان را در یک اُپرای باشکوه اجرا کردیم. ما کتاب خواندیم، آواز خواندیم، رقصیدیم، گریه کردیم و مُردیم و در آخر به افتخار زیبایی و شکوهِ خورشید با غروب همراه شدیم.»

عوامل «یک کامیون غروب» عبارتند از:

کارگردان و تهیه‌کننده: ابوالفضل صفاری، نویسندگان فیلمنامه: سجاد افشاریان، ابوالفضل صفاری، مدیر فیلمبرداری: بایرام فضلی، تدوین: ابراهیم سعیدی، صدابردار: نظام‌الدین کیایی، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، طراح چهره‌ پردازی: علی‌رضا جوادی، مدیر تولید: حسین بشگرد، مدیر تدارکات: آرش نجفی، طراح صحنه: ابوالفضل سلیمی، البرز ملک پور، دستیار یک و مدیر برنامه‌ریزی: علی مردانه، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: علی طهرانی، دستیار کارگردان: بهزاد آزادی، منشی صحنه: گل کوشان، دستیار یک فیلم‌بردار: مرتضی خان‌محمدی، گروه موسیقی: پیتر پیر حسینلو، یزدان یار، دامون یعقوبی، سینا یعقوبی، پگاه طاهری، دستیار تهیه‌کننده: اشکان صفاری، عکاس حمید جانی‌پور، سرمایه‌گذاران: رحمت الله اسدی، نوریک کشیشیان، سید امیر ناصرالدین طباطبایی، روابط عمومی: مرتضی رنجبران.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی