English

چرا داریوش ارجمند از حشمت فردوس دفاع می کند/آرزوی بازی در نقش حضرت ابوالفضل

داریوش ارجمند از دلایلش برای دفاع از نقش حشمت فردوس سخن گفت.

چرا داریوش ارجمند از حشمت فردوس دفاع می کند/آرزوی بازی در نقش حضرت ابوالفضل

به گزارش خبرنگار تلویزیونی خبرگزاری موج  داریوش ارجمند بازیگر سریال ستایش در حاشیه نشست خبری عوامل این سریال در جمع خبرنگاران در مورد دلیل دفاعش از نقش حشمت فردوس گفت: من سهامدار فرهنگی همه آثاری هستم که در آنها بازی می کنم و باید از آنها دفاع کنم. همانطور که از مالک اشتر هم دفاع می کنم.

وی افزود: حشمت فردوس شبیه اشخاصی است که منقضی و فراموش شده اند. در طول این مدت افراد بسیاری مرا دیده اند و گفته اند که با تماشای این کاراکتر به یاد پدربزرگ یا برادر بزرگترشان افتاده اند. پس چنین شخصیتی گم شده آنها است. شخصیتی که برای آنچه که در این شهر با آن زندگی می کرده احترام قائل بوده است. 

این بازیگر در مورد ویژگی های بارز حشمت فردوس گفت: او فرهنگ زحمت کشی دارد و به گفته خودش از هفت سالگی اش برای روزی یک ریال صندوق میوه را روی کولش می گذاشته و به این طرف و آن طرف می برده. آیا جوان امروز چنین کاری می کند؟! 

داریوش ارجمند در مورد آنچه که در برنامه فرمول یک گفته بود تصریح کرد: من در برنامه فرمول یک گفتم که سر هر کاری که می روم گمان می کنم آخرین کارم است منظورم این بود که من برای اینکه کار بعدی را با یک کارگردان بگیرم مجیز گوی او نخواهم شد و البته کارم را به بهترین شکل انجام می دهم. آنها هم اگر خواستند باز هم مرا به کار دعوت خواهند کرد.

وی افزود: من حتی به سعید سلطانی هم گفتم که این آخرین ستایشی است که بازی می کنم مگر اینکه خلافش ثابت شود. من برای گرفتن کار بعدی خود شیرینی نخواهم کرد.

این بازیگر پیشکسوت در پاسخ به سوالی در مورد نقش هایی که آرزو دارد بازی کند گفت: سنم برای بازی نقش هایی که آرزو داشتم بازی کنم گذشته است. من بسیار علاقمند بودم که روزی نقش حضرت ابوالفضل (ع) را بازی کنم.

وی در پاسخ به اینکه به تصویر کشیدن چنین نقشی در حال حاضر منع قانونی دارد گفت: من بارها این نقش را در خواب و رویای خودم بازی کرده و لذتش را هم برده ام و کاری به موارد قانونی آن ندارم.

داریوش ارجمند در مورد دلیل اینکه برخی از بازیگران بویژه جوان در ایفای نقش خود و شکل دادن به شخصیت مد نظر ضعف دارند گفت: به نظر من مشکل از فیلمنامه هاست و همیشه تاکید کردم که نه می توان فیلمنامه خوب را بد بازی کرد و نه می شود فیلمنامه بد را خوب!

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه