English

رویال هال تهران میزبان ششمین جشن موسیقی ما می شود/تمدید نظرسنجی

کمیته نظر سنجی ششمین جشن سالانه موسیقی ما نظر سنجی بخش های مختلف این رویداد را تا روز پانزدهم آبان ماه تمدید کرد.

رویال هال تهران میزبان ششمین جشن موسیقی ما می شود/تمدید نظرسنجی

به گزارش خبرگزاری موج، کمیته نظرسنجی ششمین جشن سالانه موسیقی ما نظر سنجی بخش های مختلف این رویداد را تا روز پانزدهم آبان ماه تمدید کرد.

ششمین «جشن سالانه موسیقی ما» با شعار جشن همدلی اهالی موسیقی ایران برای تقدیر از «آثار و هنرمندان برگزیده موسیقی ایران در سال ۱۳۹۷» دوم آذر در رویال هال تهران برگزار می‌شود. این رویداد میزبان هنرمندان سرشناس عرصه‌های مختلف موسیقی و همچنین طیف گسترده‌ای از مخاطبان این هنر پرطرفدار خواهد بود.

آثار و هنرمندان برگزیده موسیقی ایران در سال ۱۳۹۷ براساس نظرسنجی بزرگی که این روزها در سامانه اینترنتی این جشن جریان دارد، معرفی خواهند شد. این نظرسنجی شامل ۲ بخش کارشناسی و مردمی است و آمار آرای ثبت شده در بخش مردمی از مرز ۳۰۰ هزار رای فراتر رفته است. 

در توضیح ستاد برگزاری جشن درباره انتخاب شعار جشن امسال نیز آمده است:

«شعار همدلی اهالی موسیقی ایران در حالی برای این رویداد بزرگ موسیقایی انتخاب شده است که طی ادوار گذشته، هنرمندان موسیقی فارغ از سن و سبک فعالیت یک شب کنار یکدیگر جمع می‌شوند. اتفاقی که در حوزه موسیقی کم نظیر است.

این موضوع مهم ترین نکته و هدف اصلی «جشن سالانه موسیقی ما» است که تصاویر و ویدیوهای این همدلی همیشه بازخورد زیادی داشته است. همچنین در ششمین جشن موسیقی ما است مطابق روال سال‌های گذشته از اساتید پیشکسوت موسیقی به پاس یک عمر فعالیت هنری‌شان تقدیر به عمل خواهد آمد.»

 

بیشتر بخوانید:

پنجمین جشن موسیقی ما برگزیدگانش را شناخت

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه