English

فیلم مستند مستشرق به زودی آماده نمایش می شود

فیلم مستند مستشرق درباره هانری کربن اسلام‌شناس و فیلسوف بزرگ فرانسوی است و در مراحل تدوین نهایی، صداگذاری و اصلاح رنگ قرار گرفته و به زودی آماده نمایش می شود.

فیلم مستند مستشرق به زودی آماده نمایش می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فیلم،  مستند مستشرق که درباره هانری کربن اسلام‌شناس و فیلسوف بزرگ فرانسوی است به مراحل نهایی ساخت خود نزدیک می شود. در حال حاضر این فیلم در مراحل تدوین نهایی، صداگذاری و اصلاح رنگ قرار گرفته و به زودی آماده نمایش می شود.

مسعود طاهری تهیه کننده و کارگردان فیلم در این زمینه گفت: مراحل تولید این فیلم مستند حدودا یک سال طول کشیده و پروژه با تصویربرداری در شهرهای تهران، پاریس، لوک خوزو، استامبول و اصفهان در سال گذشته و ماه های گذشته اکنون به مراحل نهایی ساخت خود رسیده و اکنون در مراحل صداگذاری و اصلاح رنگ قرار گرفته است، البته این به غیر زمانی است که برای پژوهش پروژه صرف شده، چرا که این مرحله از مدتها قبل از شروع مرحله تولید پروژه آغاز شده بود و جریان داشته است.

در این فیلم نامدارانی چون سیدحسین نصر، داریوش شایگان ، هرمان لندولت، کریستیان ژامبه، محمدعلی امیرمعزی، پیر لوری، ژان کلود کریر حضور دارند و در مورد هانری کربن صحبت می کنند.

فیلم مستشرق با همکاری مشترک چهرداد فیلم و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه