English

موضوع امشب برنامه شب روایت مشخص شد

امشب در برنامه شب روایت مهدی صالحی با محسن کاظمی پژوهشگر و نویسنده در خصوص تاریخ شفاهی وکتاب نقاشی قهوه خانه به گفت‌وگو می‌نشیند.

موضوع امشب برنامه شب روایت مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج، قسمت نهم برنامه شب روایت سه شنبه ۲۶ شهریور با حضور محسن کاظمی، پژوهشگر و نویسنده تاریخ شفاهی ساعت 23 به روی آنتن شبکه چهار سیما  می‌رود.

در این قسمت از برنامه، مهدی صالحی با محسن کاظمی پژوهشگر و نویسنده در خصوص تاریخ شفاهی و کتاب نقاشی قهوه خانه به گفت‌وگو می‌نشیند.

کتاب نقاشی قهوه‌خانه اثر محسن کاظمی، به بیان خاطرات کاظم دارابی دانشجو و تاجر ایرانی مقیم آلمان و از متهمان اصلی حادثه تروریستی رستوران میکونوس یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های تاریخ قضائی آلمان در شهریور ۱۳۷۱ می‌پردازد که منجر به کشته شدن تعدادی از رهبران حزب دموکرات کردستان ایران شد.

در بخش معرفی کتاب سیدمجید واشقانی بازیگر کشورمان به معرفی کتاب «سقای آب و ادب» اثر سیدمهدی شجاعی می‌پردازد. همچنین مرتضی صفایی خوانش کتاب صحیفه سجادیه در بخش «لذت متن» را به عهده دارد. 

معرفی مهمان، «روایت شب» دلنوشته فرناز ربیعی در خصوص پاییز و آیتم ویژه نمایشگاه نقاشی قهوه خانه از دیگر بخش‌های مجله شبانگاهی «شب روایت» است.

«شب روایت» به تهیه‌کنندگی حسین شاه‌مرادی کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیماست. این برنامه ادبی در قالب گفت‌وگو با اهالی قلم، نقد کتاب، روایت کتب داستانی و نیز دیگر آیتم‌های مرتبط با حوزه ادبیات و تاریخ ادب کشورمان هر هفته سه‌شنبه‌ها ساعت 23 از شبکه چهارسیما پخش می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی