English

در گفتگو با خبرگزاری موج عنوان شد:

دلایل محمود بصیری برای عدم پذیرفتن نقش در آثار جدید

محمود بصیری که چند سالی است کم کار شده از دلایل این کم کاری سخن گفت.

دلایل محمود بصیری برای عدم پذیرفتن نقش در آثار جدید

محمود بصیری بازیگر پیشکسوت و پرکار عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون که در سریال هایی همچون «گل پامچال»، «هزاردستان»، «بدون شرح»، «آرایشگاه زیبا»، «هتل» و فیلم‌هایی سینمایی چون «مادر»، «دستفروش»، «زرد قناری» و «مهریه بی‌بی» بازی های فراموش نشدنی داشت، ظاهرا پس از آغاز ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد به دلیل تشابهش با رییس جمهور سابق کشور، ممنوع الکار شده بود. وی در پاسخ به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری موج گفت: به هیچ وجه، دیگر دوست ندارم در این باره با کسی سخن بگویم.

وی در ادامه در مورد دلایل عدم حضورش در سریال ها و فیلم های جدید پس از آن هشت سال و غیبتی که اکنون در مجموع به 14 سال می رسد، گفت: واقعیت این است که آن مشکل تقریبا برطرف شده است اما تاکنون خودم نقشی را نپذیرفته ام.

بصیری تصریح کرد: دلیل این امر هم نبود فیلمنامه خوب و مناسب بوده است.

این بازیگر پیشکسوت افزود: گرچه شاید تا به حال بیش از چهل یا پنجاه فیلمنامه برایم ارسال شده، اما بعد از مطالعه آنها به این نتیجه رسیدم که بهتر است در آنها حضور نداشته باشم.

وی در مورد مولفه های مهم مورد نظرش برای پذیرش نقش گفت: قصه و کارگردان خوب، مهمترین مولفه های من برای قبول بازی در یک پروژه است که فعلا کاری با این ویژگی ها برایم پیش نیامده است.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه