English

در شامگاه عید غدیر؛

دویستمین سانس کنسرت های علیرضا طلیسچی برگزار شد

دویستمین سانس کنسرت علیرضا طلیسچی در شامگاه عید غدیر در محل سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد‌.

دویستمین سانس کنسرت های علیرضا طلیسچی برگزار شد

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری موج کنسرت علیرضا طلیسچی در شامگاه روز سه شنبه ۲۹ مردادماه ۱۳۹۸ و مصادف با عید غدیر در محل سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد‌.

طلیسچی به رغم پرشدن ظرفیت کامل سالن کار خود را با نیم ساعت تاخیر آغاز کرد که به دلیل تقارن با زمان ملکوتی اذان مغرب بود.

کنسرت علیرضا طلیسچی

این خواننده قطعه بعد از اجرای اولین قطعه «منو دریاب» ضمن خوشامدگویی به علاقمندان خودش گفت: با افتخار این دهمین کنسرت تهران ما در سال ۹۸ است.

وی سپس از مخاطبانش خواست تا پایان این کنسرت پرانرژی باشند و قول داد که با صحبت کردن وقت کنسرت را نگیرد.

سپس آهنگ «تو فکر می کنی کی ای؟» را اجرا کرد.

کنسرت علیرضا طلیسچی

«نفس می بودی تو» آهنگ بعدی طلیسچی بود. بعد از آن مهران حیدری نوازنده گیتار الکتریک را معرفی کرد.

در سال ۱۳۹۵ بازار موسیقی تلفیقی داغ شد و من هم قطعه ای با عنوان «به خودم بد کردم» را با همراهی سعید آتانی خواندم که امروز آن را دوباره اجرا می کنم که بخشهای مربوط به سعید آتانی به صورت ضبط شده پخش می شود.

بعد از اجرای این قطعه طلیسچی امید فرهودنیا نوازنده گیتار بیس گروهش را معرفی کرد و بعد گفت: هرکسی روزی از جایی شروع می کند فکر می کنم من هم برای اولین بار با آهنگ «قرار نبود چشمای من خیس بشه» در دل شما جا گرفتم که البته از لیست اجرای ما خارج شده بود اما به دلیل درخواست زیاد آن را اجرا می کنیم.

در ادامه این کنسرت طلیسچی گفت: رکورددار قطعات ما تا پیش از ضبط قطعه جدیدمان قطعه ای بود که هنوز ارزشها و زیبایی خود را دارد و «ای دل خودم» را اجرا کرد.

کنسرت علیرضا طلیسچی

وی پس از معرفی آرتین زمانی نوازنده کیبورد، به اجرای آهنگ «ای داد بر من» پرداخت که با همراهی تماشاچیان حاضر در سالن همراه شد.

طلیسچی سپس به اجرای «دیوونه دوست داشتنی» پرداخت بخشی از این ترانه را افراد حاضر در سالن خواندند.

طلیسچی بعد از معرفی سهند اسدی نوازنده ساکسیفون گفت: همه می دانیم تمام موجودیت کره زمین فنا شدنی و از بین رفتنی است. سپس آهنگ «آهنگ آخرش قشنگه» را اجرا کرد که با همخوانی مخاطبان همراه شد.

با معرفی محمد عارف نوازنده گیتار نایلون، طلیسچی «من سخت گیرم» را برای مخاطبانش اجرا کرد.

پس از آن نوبت به ترانه «زندگی جونم» رسید که طلیسچی پیش از اجرای آن گفت: من ده پانزده سال از جوانیم را گذاشتم تا دل شما را به دست بیاورم و از آن به بعد شما شدید همه زندگی من.

این دویستمین سانس کنسرت من است و کامیار عبدی نوازنده درام که من اورا قلب تپنده گروهم می نامم در همه این دویست سانس همراهم بوده. 

کنسرت علیرضا طلیسچی

وی پس از اجرای «تیتراژ باغ ملی» از حضور بهرنگ علوی در سالن خبر داد و پس از آن قطعه «عزیزی» را اجرا کرد.

طلیسچی بعد از معرفی نوازنده‌ی پرکاشن امیرحسین آزموده، مهدی اسفندیار تهیه کننده و مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری نوای سپند و علیرضا چالوت مدیر اجرایی کنسرتش به اجرای سه آهنگ «دیوونه دوست داشتنی» «سختگرم من» و «آخرش قشنگه» برای بار دوم و به عنوان حسن ختام این سانس اجرا کرد.

علیرضا طلیسچی پیش از اجرای آخرین  قطعه ضمن معرفی نوازنده کیبورد ۱گروهش که از دوستان هم دانشگاهیش  از سال ۱۳۸۶ است، در مورد خودش گفت: روزی این جوانی که با یک برس جلوی آینه می ایستاد و آهنگ های خواننده های آن روز را برای خودش لب می زد امروز تبدیل شده است به این واقعیت قشنگ!

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه