English

اکران مجدد مستند در جستجوی فریده در سینماهای کشور

مستند در جستجوی فریده در تعدادی از سینماهای هنر و تجربه مجددا اکران خواهد شد.

اکران مجدد مستند در جستجوی فریده در سینماهای کشور

به گزارش خبرگزاری موج، درپی معرفی مستند در جستجوی فریده  ساخته آزاده موسوی و کوروش عطایی به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش بهترین فیلم خارجی‌ زبان اسکار، این مستند در تعدادی از سینماهای هنر و تجربه مجددا اکران خواهد شد.

«در جستجوی فریده» طی روزهای ۲۹ تا ۳۱ شهریور در خانه هنرمندان ایران، سینما فرهنگ، پردیس سینمایی باغ کتاب، موزه سینما، پردیس چارسو، پردیس کورش و پردیس اکومال کرج در چند سانس خاص به نمایش درمی‎آید. علاقه‌مندان برای خرید بلیت فیلم می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.

«در جستجوی فریده» که پاییز سال گذشته در سینماهای گروه «هنر و تجربه» اکران شد، جوایز متعددی را از جشنواره‎های معتبر داخلی و خارجی دریافت کرده‌ است. این مستند که مورد توجه برخی منتقدان، کارشناسان و تماشاگران قرار گرفت، توانست عنوان پرفروش‎ترین مستند «هنر و تجربه» را نیز به خود اختصاص دهد.

«درجستجوی فریده» روایت‌گر قصه زندگی زنی به نام فریده است که ۴۰ سال پیش در حرم امام رضا(ع) رها می‌شود و بعد از انتقال به شیرخوارگاه توسط زوجی هلندی به فرزندی گرفته و به هلند برده می‌شود. او جست‌وجویی را برای پیدا کردن خانواده واقعی‌اش شروع می‌کند و این مستند شرح این سفر و جست‌وجو است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی