English

زمان اکران فیلم سینمایی مردی بدون سایه مشخص شد

فیلم سینمایی مردی بدون سایه از چهارشنبه هفته جاری در سینماهای تهران و شهرستان‌های کشور به نمایش درمی آید.

زمان اکران فیلم سینمایی مردی بدون سایه مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج، زمان اکران فیلم سینمایی مردی بدون سایه ساخته علیرضا رئیسیان مشخص شد و این فیلم قرار است از چهارشنبه هفته جاری در سینماهای تهران و شهرستان‌ها به نمایش دربیاید.

این فیلم که در ایران و اسپانیا فیلمبرداری شده از بازیگران هر دو کشور بهره می‌برد و سومین فیلم از سه‌گانه عاشقانه این فیلمساز پس از «چهل‌سالگی» و «دوران عاشقی» است.

همزمان با اعلام این خبر، از لوگو «مردی بدون سایه» که توسط عرفان بهکار طراح لوگو و پوستر این فیلم طراحی شده رونمایی شده است.

لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، به‌آفرید غفاریان و آویسا سجادی در کنار بازیگران اسپانیایی در این فیلم حضور دارند.

روایت فیلم داستان فیلمسازی است که درگیر ساخت مستندی درباره خشونت‌های خانوادگی و قتل‌های ناموسی می‌شود و این موضوع رفته رفته زندگی خود او را تحت تأثیر قرار می‌دهد… 

علیرضا رئیسیان (تهیه‌کننده و کارگردان)، مسعود سلامی (مدیر فیلمبرداری)، هایده صفی‌یاری (تدوین)، محمدرضا دلپاک (طراحی و ترکیب صدا)، ستار اورکی (موسیقی)، ایمان امیدواری (طراح چهره‌پردازی)، امیر نوبخت (صدابردار صحنه)، مجید کریمی (مجری طرح)، ایمان توکلی‌ (دستیار اول و برنامه‌ریز)، امیرحسین شجاعی (عکاس)، عرفان بهکار (طراح پوستر و لوگو)، نیکان خبازی (ساخت تیزر) و امید عشیری (مشاور رسانه‌ای) از عوامل «مردی بدون سایه» هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه