English

سکوت به گالری کاما آمد

نمایشگاه سکوت با نمایش مجسمه هایی از محمد مقدسی در مجموعه صلح درون که متاثر از طبیعت و محیط پیرامون هستند در گالری کاما برپا می شود.

سکوت به گالری کاما آمد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی گالری کاما، نمایشگاه آثار حجم محمد مقدسی با عنوان «سکوت» از 11 تا 16 مرداد در گالری کاما برپا می شود.

در نمایشگاه مجسمه سکوت هفت مجسمه  از این هنرمند به نمایش در می آید؛ اغلب این آثار با چوب و فلز خلق شده اند و متاثر از طبیعت و محیط پیرامون این هنرمند هستند، 5 اثر این نمایشگاه را محمد مقدسی در مجموعه ای به نام «صلح درون» خلق کرده است.

محمد مقدسی درباره انتخاب عنوان «سکوت» برای نمایش مجموعه  آثار چوبی اش گفت: سکوت، دریچه ای است برای درک کلام در مسیر زندگی باید ها و نبایدهایی است که شدن هایی را ایجاد می کند،قفل و زنجیرهایی که انسان را از خود دور می کند صلح درون دیوارهای بین من و خود را سیقل می دهد تا رها تر و سیال باهستی در جریان باشیم واز خمودگی ها و کژی های درونی و بیرونی رها شویم .

این نمایشگاه از 11 تا 16 مرداد در گالری کاما برپا می شود علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به خیابان پاسداران، گلستان دهم، پلاک44 طبقه دوم مراجعه کنند.

 
 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه