English

نقش آفرینی کامران تفتی در نمایش اَتِینا

نمایش اَتِینا به نویسندگی رسول کاهانی با بازی کامران تفتی و لعیا زنگنه از ۹ مرداد در خانه ‌نمایش مهرگان بر روی صحنه می رود.

نقش آفرینی کامران تفتی در نمایش اَتِینا

به گزارش خبرگزاری موج، نمایش اَتِینا به نویسندگی  رسول کاهانی و کارگردانی حسین دِیردار قرار است از ۹ مرداد در خانه ‌نمایش مهرگان بر روی صحنه نمایش برود و هم چنین تهیه‌کنندگان این اثر، محمدرضا یوسف‌زاده و محدثه کاظمی هستند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «داییِ خانواده‌ای متوسط، بابت هزینه‌های مراسم عروسی، چک کشیده و دلخوش به پول‌های کیسه شادباش است اما در یک غافلگیری این کیسه گم شده و همه برای یافتن آن به تکاپو می‌افتند.»

کامران تفتی، لعیا زنگنه ، الهام شعبانی، سهند جاهد، ندا عقیقی، مهدی رحیمی سده، سمیرا کریمی، نیلوفر هوشمند و علی مقدم در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مجری طرح: سبحان لاله؛ مدیر تولید: عطیه کاظمی؛ دستیاران کارگردان: سهیلا اکبرزاده و عرفان شمس؛ دستیار و برنامه‌ریز: حسین بنیاد؛ منشی صحنه: آزیتا عسگری؛ طراح نور: رضا حیدری؛ طراح صحنه: حمیدرضا زمزم؛ طراح لباس: الهام شعبانی؛ طراح گریم: نوید فرح‌مرزی؛ ترانه‌سرا: میثم یوسفی؛ آهنگساز موسیقیِ پایانی: بهنام جلیلیان؛ انتخاب موسیقی: شروین بختیاری؛ طراحیِ صدا و افکت: امین شریفی؛ طراح گرافیک و عکس: محمدصادق زرجویان؛ ساخت تیزر: محمدصادق زرجویان و حمیدرضا طاهر؛ عکاسان: مهسا عباسی و رز ارغوان؛ مجریان گریم: ماهان ابراهیم‌زاده، سارا مبینی و ماهان اسماعیل‌زاده؛ روابط عمومی: ندا کاوندی و مهران عشریه.

فروش بلیط اینترنتیِ «اَتِینا» در سایت تیوال آغاز شده است. این نمایش، از نهم مردادماه تا ۹ شهریورماه ۱۳۹۸ هرروز، ساعت ۲۱ به مدت ۷۰ دقیقه در خانه‌نمایش مهرگان به نشانیِ خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن‌بست اول، پلاک پنج روی صحنه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه