English

زمان برگزاری دوره جدید جشنواره فیلم هالیوود اعلام شد

بیست و سومین دوره جوایز فیلم هالیوود ، در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) در بورلی هیلتون، در شهر بورلی هیلز برگزار می‌شود.

زمان برگزاری دوره جدید جشنواره فیلم هالیوود اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از هالیوود ریپورتر، با اعلام دیک کلارک پروداکشنز، بیست و سومین دوره جوایز فیلم هالیوود ، در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) در بورلی هیلتون، در شهر بورلی هیلز برگزار می‌شود.

این جشنواره که به نام «شروع رسمی فصل جوایز سینمایی» مشهور است، سالانه بازیگران و سینماگران زیادی را دور خود جمع می‌کند.

جشنواره فیلم هالیوود علاوه بر جایزه دادن به بهترین فیلم‌های سال، در بخش های مختلفی از جمله تصویربرداری، طراحی لباس و تدوین نیز جوایزی اهدا می‌کند.

در تاریخ ۲۳ ساله برگزاری جوایز فیلم هالیوود، این جشنواره به بیش از ۱۴۰ هنرمند مستعد جایزه اهدا کرده که حتی اگر موفق به دریافت جایزه اسکار نشده اند، حداقل نامزدی اسکار را به ارمغان آورده اند. از نمونه آن ها می توان به فیلم کتاب سبز اشاره کرد که سال گذشته موفق به دریافت جایزه بهتری فیلم اسکار شد.

تیموتی شالامه، گلن کلوز، آماندا استنبرگ و دیمین شزل از کسانی بودند که سال گذشته از این جشنواره جایزه دریافت کردند. دیمین شزل با فیلم «اولین انسان» سه جایزه دریافت کرد و فیلم‌های «پلنگ سیاه» و «کتاب سبز» نیز موفق به دریافت جایزه شدند. نیکول کیدمن نیز به خاطر بازی در سریال «دروغ‌های کوچک و بزرگ» در بخش بهترین بازیگری برگزیده شد.

سال گذشته این جشنواره توسط آوکافینا ستاره فیلم «آسیایی‌های خرپول» اجرا شد. در طی یک ماه آینده نیز جزئیات بیشتری از این جشنواره اعم از مجری و برندگان تعدادی از جوایز، اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی