English

پانته‌آ بهرام بازیگر نمایش جنایت و مکافات شد

پانته‌آ بهرام به نمایش جنایت و مکافات به کارگردانی رضا ثروتی پیوست.

پانته‌آ بهرام بازیگر نمایش جنایت و مکافات شد

به گزارش خبرگزاری موج، نمایش جنایت و مکافات  به کارگردانی رضا ثروتی از شب گذشته ۲۱ خرداد اجرای خود را در تالار وحدت آغاز کرد. این تئاتر بر اساس رمان جنایت و مکافات اثر فئودور داستایوفسکی نوشته شده و جدیدترین اثر رضا ثروتی به عنوان نویسنده، طراح و کارگردان محسوب می‌شود.

با وجودی که از چندی پیش اسامی بازیگران نمایش اعلام شده بود اما در آستانه اجرا، این اثر دچار تغییراتی در گروه بازیگران شده است و پانته‌آ بهرام جایگزین پانته‌آ پناهی ها شده است. این اتفاق در حالی رخ داده است که از طریق گروه اجرایی نمایش خبری مبنی بر تغییر بازیگران اعلام نشده است و تنها در سامانه فروش بلیت نمایش این تغییر مشخص شده است.

پانته‌آ بهرام در نمایش «جنایت و مکافات» در نقش مادر راسکولنیکف با بازی بابک حمیدیان به ایفای نقش می‌پردازد.

بهرام تا چند روز قبل نامش به عنوان بازیگر نمایش مادر اعلام می شد اما امروز گروه اجرای این اثر نمایشی به سرپرستی علی احمدی در یادداشتی از جدا شدن بهرام از گروه نمایش و پیوستن رویا میرعلمی به گروه خبر دادند و از بدعهدی پانته‌آ بهرام گلایه کردند.

دیگر بازیگران آخرین نمایش ثروتی به ترتیب حروف الفبا عبارتند از آتیلا پسیانی، اصغر پیران، بهناز جعفری، بابک حمیدیان، پیام دهکردی، مینا ساداتی، مهدی سلطانی ، طناز طباطبایی.

بلیت‌های نمایش «جنایات و مکافات» از طریق سامانه تیکت به فروش می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه