English

مریم جلالی در گفت و گو با خبرگزاری موج:

دو ماه است که مدیریت پردیس سینما گالری ملت به عهده من نیست

مریم جلالی از پایان همکاری اش در پردیس سینما گالری ملت از دوماه گذشته و نداشتن هیچ مسئولیتی در تعیین جدول اکران فیلم ها در این پردیس سینمایی خبر داد.

دو ماه است که مدیریت پردیس سینما گالری ملت به عهده من نیست

مریم جلالی مدیر سابق پردیس سینمایی ملت، در گفت و گو با خبرگزاری موج در مورد مطالب منتشر شده ر فضای مجازی مبنی بر تمایز بین سئانس های درنظر گرفته شده میان فیلم های در حال اکران در این پردیس گفت: واقعیت این است که از پنج ماه پیش که آقای هاشم میرزاخانی مسئولیت موسسه تصویر شهر را به عهده گرفته اند، جدول اکران این پردیس نه توسط من به عنوان مدیر این پردیس سینمایی، بلکه توسط این موسسه و نظارت دقیق مدیرعامل تعیین می شود.

وی تصریح کرد: نکته جالب تر این که من از دو ماه پیش، مسئولیتی در این پردیس سینمایی ندارم و بنابراین هیچ گونه مسئولیتی متوجه من و یا مشغله ام نیست.

جلالی افزود: در عین حال، باید به این نکته هم اشاره کنم که اصولا مشغله من از جنس تولید محتوا و حضور در شوراهای سیاست گذاری است که در واقع یک مشغله فکری است و نمی تواند مانعی برای انجام امور مدیریتی و نظارتی من در یک پردیس سینمایی باشد؛ کما اینکه طی چهارسال گذشته که من مدیریت این مجموعه را به عهده داشتم، نه تنها هیچ تخلفی در آنجا گزارش نشد، بلکه ما میزبان چندباره جشنواره های فرهنگی بزرگی همچون جشنواره های فیلم فجر بودیم که به بهترین شکلی برگزار شدند.

این برنامه ساز و مدیر سابق پردیس سینما گالری ملت  در پایان اظهار داشت: گرچه اتمام کار من در این مجموعه فرهنگی بنا به صلاح دید مدیران رسانه ای و به طور عمومی اطلاع رسانی نشد؛ اما به نظر می رسد افرادی که در عرصه رسانه و خبر فعالیت می کنند، لازم است که در انتشار علت و معلول یک اتفاق دقت بیشتری کنند تا مرتکب انتشار اخبار خلاف و کذب نشوند و در این میان حقی از کسی ضایع نشود.

این گزارش حاکی است که طی بیست و چهار ساعت گذشته، در فضای مجازی، اختصاص سئانس های بیشتر به یک فیلم خاص و سئانس هایی کمتر و در زمانی نامناسب به فیلم های دیگر در حال اکران در پردیس سینمایی ملت، مصداق بی عدالتی و عدم نظارت منتج از مشغله زیاد برآمده از چند شغله بودن مریم جلالی، که تا پیش از این مدیریت این مجموعه را به عهده داشت، عنوان شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه