English

پاسخ تهیه کننده سریال گاندو به انتقادی درباره عدم رعایت حجاب اسلامی در این سریال:

سعی کردیم که تمام واقعیت را به نمایش بگذاریم

یکی از رسانه ها در گزارشی به موضوع حجاب برخی از زنان در یکی از سکانس های مهم این قسمت اشاره کرد و آن را عبور از خط قرمز ها عنوان کرده است که مجتبی امینی در این مورد واکنش نشان داد.

سعی کردیم که تمام واقعیت را به نمایش بگذاریم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سریال، مجتبی امینی تهیه کننده سریال گاندو به ارائه توضیحاتی درباره حجاب برخی افراد حاضر در قسمت نخست این سریال پرداخت.

روز چهارشنبه  قسمت نخست سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی روی آنتن شبکه سه رفت که بازخوردهای مختلفی را به همراه داشت.

یکی از رسانه ها در گزارشی به موضوع حجاب برخی از زنان در یکی از سکانس های مهم این قسمت اشاره کرد و آن را عبور از خط قرمز ها عنوان کرده است.  مجتبی امینی تهیه کننده سریال گاندو در این باره گفت: وقتی سریال جدیدی پخش خود را از رسانه ملی آغاز می کند واکنش های مختلفی به همراه دارد ولی کاش کارشناسی شده برخورد شود. قسمت اول سریال و متوقف کردن پرواز برای جلوگیری از خروج آقازاده با پول بیت المال از کشور بر اساس پرونده واقعی نوشته و به آن پرداخته شد.  در سکانس هواپیما،  پرواز خارجی و مسافران داخل پرواز هم خارجی بودند و ملیت ایرانی نداشتند پس با حجاب عرف خود در این صحنه حضور داشتند تا ما به صورت کاملا واقعی سکانس را به تصویر بکشیم.

وی در انتها افزود: سریال گاندو سعی کرده  با حفظ روحیه انقلابی تمام واقعیت ها را نشان دهد  و مطالبات مردمی و مفاسد اقتصادی را بر اساس مستندات  واقعی را به تصویر بکشد و ممکن است هرگونه واکنشی را به همراه داشته باشد. از همه رسانه ها و ‌مردم سپاس گذاریم که بازخوردهای مثبت خود را نسبت به قسمت اول با ما مطرح کرده و امیدوارم تا انتها با ما همراه باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه