English

در بازدید انتظامی از فارابی عنوان شد:

توجه به متن و فیلمنامه در کنار زیرساخت ها و رونق اقتصادی سینما

رییس سازمان سینمایی تاکید کرد: راهبردهایی چون تقویت و گسترش تولید آثار حرفه ای، توسعه بازار داخلی، توسعه بازار بین المللی، غنی سازی اسناد و میراث سینمایی کشور، توسعه دانش سینمایی و برقراری اقتصاد پویا و اشتغال پایدار در سینما جزو مأموریت‌های اساسی بنیاد سینمایی فارابی است.

توجه به متن و فیلمنامه در کنار زیرساخت ها و رونق اقتصادی سینما

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی ، حسین انتظامی روز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت، در  بازدیدی که سه ساعت و نیم به طول انجامید از ساختمان مرکزی و ساختمان شماره ۲ بنیاد سینمایی فارابی دیدن کرد و با کارشناسان و مدیران بخش های مختلف این سازمان دیدار کرد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی با مدیرعامل، معاونان و مدیران این بنیاد، روند تحول در فعالیت‌ها و برنامه‌های این نهاد سینمایی را قابل قدردانی دانست و از تلاش‌های علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی قدردانی کرد و گفت: توجه به شأن فرهنگی سینمای ایران و تلاش برای ارتقای متن و فیلمنامه از مهمترین رویکردهایی است که در کنار توجه به زیرساخت‌ها و رونق اقتصاد سینمای ایران باید مدنظر مدیران سینمایی قرار بگیرد.

رییس سازمان سینمایی با اشاره به کلان برنامه‌های طرح جامع سینما افزود: حرکت سازمان سینمایی و موسسات، مبتنی بر این کلان برنامه‌ها است و راهبردهایی چون تقویت و گسترش تولید آثار حرفه ای، توسعه بازار داخلی (اکران و بازارهای مکمل)، توسعه بازار بین المللی (اکران و بازارهای مکمل)، غنی سازی اسناد و میراث سینمایی کشور، توسعه دانش سینمایی و برقراری اقتصاد پویا و اشتغال پایدار در سینما جزو مأموریت‌های اساسی بنیاد سینمایی فارابی است.

انتظامی اعلام ضوابط، دستورالعمل‌ها و اولویت‌ها را گام بعدی سازمان سینمایی و مؤسسات در روند شفاف‌سازی دانست و گفت: خوشبختانه بنیاد سینمایی فارابی در مسیر شفاف‌سازی گام‌های آغازین را برداشته است، پیش‌بینی‌پذیری دستاورد اصلی شفافیت، برای مدیران است و با انتشار برنامه و بودجه سال ۹۸ ابراز نقد و نظراتی خیرخواهانه از سوی کارشناسان، قطعاً کارگشا خواهد بود.

در این نشست مدیرعامل و معاونان بنیاد سینمایی فارابی ضمن ارائه عملکرد این بنیاد در سال ۹۷ با رویکرد توسعه و تحول، برنامه‌های پیش روی این بنیاد را تشریح کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه