English

محمدعلی سجادی در گفتگو با موج:

وارش جشنواره‌ای برای جوانان است

محمدعلی سجادی کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده سینما با حضور در نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش گفت: وارش جشنواره ای برای جوانان است و لازم است آن ها سالی یک بار بتوانند در چنین محیطی گردهم آمده و به همفکری بپردازند.

وارش جشنواره‌ای برای جوانان است

محمدعلی سجادی کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه کننده سینما درباره نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش به خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج گفت: وارش در زبان مازندرانی به معنای بارندگی است و این جشنواره از ابتدای برگزاری تاکنون پرثمر بوده است و خوشحالم فضایی را در مازندران ایجاد کرده که دوستان هنرمند مازندرانی بتوانند به گفتگو و تعامل بپردازند.

وی ادامه داد: اقدام مهم این جشنواره به وجود آوردن فضایی بومی، فرهنگی و هنری به طور همزمان است، فضاهایی که به شدت مورد نیاز است و امیدوارم جشنواره به تولید و تبادل نظر میان هنرمندان منجر شود. همچنین در کنار این جریان اتفاقات خوبی همچون خلق و بازتولید آثار هنری را شاهد باشیم.

سجادی با بیان اینکه وارش جشنواره ای برای جوانان است، خاطرنشان کرد: چند دوره قبل با مسئولان این جشنواره صحبتی داشتیم مبنی بر این که این جشنواره نباید تبدیل به یک پز سیاسی و اعتقادی شود. این جشنواره پاتوق خوبی برای جوانان هنرمند است که در سال، یک بار بتوانند گردهم بیایند و همفکری کنند. امیدوارم جشنواره بین المللی فیلم وارش به ویژه از سوی جوانان حمایت شود.

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم وارش در پایان گفت: متاسفانه ما معمولا قدر داشته هایمان را نمی‌دانیم و این جشنواره فرصتی برای توجه به این داشته ها فراهم کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه