English

علی عطشانی در گفتگو با موج:

آغاز اکران پارادایس در آمریکا و اروپا/ به مخاطب جهانی فکر می کنم

علی عطشانی در آستانه آغاز تور اکران فیلم سینمایی پارادایس در آمریکا گفت: من به هنگام ساختن این فیلم به مخاطب جهانی هم فکر کرده بودم.

آغاز اکران پارادایس در آمریکا و اروپا/ به مخاطب جهانی فکر می کنم

علی عطشانی کارگردان فیلم سینمایی پارادایس  درباره اکران جهانی این فیلم به خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج گفت: اکران اروپایی پارادایس از 15 می (25 اردیبهشت ماه) از گوتنبرگ سوئد آغاز می شود و سپس در استکلهم، هامبورگ، برلین، فرانکفورت، لندن و منچستر اکران ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پنج شنبه 29 فروردین ماه نیز یک اکران در هیوستون آمریکا خواهیم داشت که تور اکران در آمریکا با سالن لندمارک آغاز می شود.

عطشانی در پاسخ به خبرنگار موج درباره اینکه آیا از زمان ساخت فیلم به مخاطب جهانی فکر می کند، گفت: سبک فیلمسازی من تقریبا همیشه اینگونه است که به مخاطب جهانی نیز فکر کنم به ویژه این اتفاق در فیلم پارادایس افتاد. البته ویژگی های ایرانی فیلم هایم، منافاتی با نمایش خارج از ایران ندارد منتها معتقدم برای موفقیت در اکران جهانی، فیلمساز باید سعی کند موضوعاتی که جهان شمول است مثل مضامین اخلاقی و مضامینی که بین همه مردم مشترک است، را در فیلمش استفاده کند.

کارگردان فیلم سینمایی کاتیوشا در پایان بیان کرد: گرچه نباید فراموش کرد که برخی مضامین در فیلم های ایرانی وجود دارد که فقط ایرانی ها متوجه آن می شوند و طبیعتا شاید این مضامین برای مخاطب جهانی جذابیت نداشته باشد.

شایان ذکر است در فیلم پارادایس جواد عزتی نقش طلبه‌ای جوان را بازی می کند که در اینستاگرام با دختری آلمانی آشنا می‌شود و به همراه دوستش برای دیدن او راهی آلمان می‌شوند!

علی عطشانی یکی از کارگردانان نسبتا پرحاشیه سینمای ایران است که بسیاری از ساخته هایش پس از تولید برای مدتی توقیف شده و پس از چند سال به نمایش درآمده اند. او سازنده فیلم هایی همچون نگار، تلفن همراه رئیس جمهور و پارادایس بوده که هرکدام دو الی سه سال توقیف بوده اند. در عین حال عطشانی فیلم 1st born نیز کارگردانی کرده که نخستین همکاری بین المللی سینمای ایران و هالیوود محسوب می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه