English

استفاده از بازیگران جوان تلویزیون در سریال پردیس

حمید نیلی گفت: در فاز اول تولید این مجموعه از ترکیب بازیگران جوان تلویزیون در کنار بازیگران حرفه‌ای و کار اولی تئاتر بهره می‌گیریم و همچنین از بیش از ۳۰۰ متقاضی بازی از تهران و دیگر شهرستان‌ها تست حضوری و غیرحضوری گرفته شده است.

استفاده از بازیگران جوان تلویزیون در سریال پردیس

به گزارش خبرگزاری موج، حمید نیلی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی پردیس اظهار کرد: پیش تولید فاز اول این مجموعه تلویزیونی به نویسندگی کاوه مهدوی و کارگردانی سعید نقدزاده در ۵۰ قسمت به عنوان اولین اثر نمایشی خانه تولیدات جوان صدا و سیما جهت پخش از شبکه سه سیما آغاز شده است.

وی افزود: در فاز اول تولید این مجموعه از ترکیب بازیگران جوان تلویزیون در کنار بازیگران حرفه‌ای و کار اولی تئاتر بهره می‌گیریم و همچنین از بیش از ۳۰۰ متقاضی بازی از تهران و دیگر شهرستان‌ها تست حضوری و غیرحضوری گرفته شده است.

نیلی با بیان اینکه بزودی اسامی بازیگران این مجموعه اعلام خواهد شد، گفت: در حال حاضر مذاکره با بازیگران برای حضور در این مجموعه صورت گرفته است و گروه تولیدی در تلاش است که این مجموعه به پخش ماه مبارک رمضان برسد.

این تهیه‌کننده تلویزیون در پایان با اشاره به اینکه از بهمن ماه امسال کار نگارش فیلمنامه اثر آغاز شده اظهار کرد: ترکیب عوامل طوری انتخاب شده‌اند که همه از جوانان فعال و خوش‌فکر این حوزه هستند.

عوامل مجموعه تلویزیونی «پردیس» عبارتند از: طراح فیلمنامه مهناز توکلی، جانشین تهیه‌کننده امیر کلاته، مدیر تولید مجتبی برهانی زاده، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز فرزانه نصری، طراح گریم بابک شعاعی، طراح صحنه و لباس مسعود اوسطی، کارگردان تلویزیونی امیر کوروش اعرابی، مدیر صدابرداری محمد جواد یمغی، مدیر تدارکات حسین ساجدی فر، مجری طرح موسسه فرهنگی هنری هومان هنر هستند.

مجموعه تلویزیونی «پردیس» کاری از خانه تولیدات جوان صدا و سیما بزودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه