English

در گفتگو با خبرگزاری موج:

مهران مهام بی همگان را می سازد / شرط تهیه کننده برای آغاز پیش تولید

مهران مهام از آغاز پیش تولید مجموعه تلویزیونی بی همگان خبر داد.

مهران مهام بی همگان را می سازد / شرط تهیه کننده برای آغاز پیش تولید

مهران مهام تهیه کننده تلویزیون، که در ایام نوروز سریال زوج یا فرد را بر روی آنتن شبکه سه سیما داشت، در مورد جدیدترین فعالیت خود به خبرنگار رادیو تلویزیون خبرگزاری موج گفت: مجموعه ای به نام بی همگان را در دست دارم که طرح این مجموعه به تصویب رسیده و در مرحله نگارش است که نویسندگی آن به عهده علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی است.

وی افزود: این نویسندگان نزدیک به دو سال است که مشغول این کار هستند و در سیناپس تا پانزده قسمت جلو رفته ایم و فیلمنامه 12 قسمت به پایان رسیده است. اما من برای نویسندگان شرط گذاشته ام که تا فیلمنامه  25 قسمت از این سریال تکمیل نشود کار پیش تولید را آغاز نخواهم کرد.

مهام در مورد ژانر و موضوع این مجموعه گفت: این مجموعه، یک درام عاشقانه و اجتماعی دو فصلی است که فصل اول آن در پنجاه قسمت تولید خواهد شد و اگر با اقبال عمومی مواجه شود، فصل دوم آن را هم تولید خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: چون پیش تولید آغاز نشده هیچ یک از عوامل اعم از کارگردان یا بازیگران آن مشخص نیستند.

این تهیه کننده در مورد قانون تولید سه قسمت و ارائه آن به سازمان برای تایید ادامه تولید هم تشریح کرد: نظارت بر کار از زمانی که ما کار را کلید می زنیم، همیشه بوده و در واقع اینگونه است که پس از ده پانزده روز از آغاز تصویربرداری، تصاویر راش را از ما می خواهند و آنها را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند. در واقع صحبتی از ارائه سه قسمت نیست و نمی تواند باشد چرا که ممکن است ما در هر لوکیش و به خاطر رج زدن در برداشت تصاویر، برداشت های مربوط به چند قسمت را تهیه کرده باشیم و بنابراین امکان ارائه سه قسمت کامل وجود ندارد.

مهران مهام تاکید کرد: در صورت شروع تولید بی همگان یا هر پروژه دیگری، ما هم همانند گذشته از همین روند تبعیت خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه