English

وزیر ارشاد:

فیلم غلامرضا تختی روایت دلنشین از این اسطوره است

صالحی افزود: تختی اسطوره معاصر ایرانی است، نمادی از پهلوانی و پهلوی‌ستیزی. فیلم غلامرضا تختی روایت دلنشین از این اسطوره است، عمق تنهایی و غربت در اوج شکوه و شهرت.

فیلم غلامرضا تختی روایت دلنشین از این اسطوره است

به گزارش خبرگزاری موج،  فیلم سینمایی غلامرضا تختی  یکی از ۷ فیلم اکران نوروزی است که از ۲۵ اسفندماه گذشته روی پرده رفته و بیش از ۱۲۱ میلیون تومان فروخته است. این فیلم به کارگردانی بهرام توکلی محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و به زندگی زنده‌یاد تختی از کودکی تا مرگ می‌پردازد.

این فیلم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت که پس از نامزدی در ۱۰ بخش، سیمرغ‌های بلورین بهترین فیلمبرداری و بهترین طراحی صحنه را کسب کرد.

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به تازگی فیلم سینمایی غلامرضا تختی را دیده و درباره آن نوشته است: «تختی اسطوره معاصر ایرانی است، نمادی از پهلوانی و پهلوی‌ستیزی. فیلم غلامرضا تختی روایت دلنشین از این اسطوره است، عمق تنهایی و غربت در اوج شکوه و شهرت.»

 روایت نمایش خودکشی جهان‌پهلوان تختی در فیلم سینمایی او با انتقادهای بسیاری تا کنون مواجه شده است. کارگردان فیلم در این باره گفته است: تصمیم این بود که به مناقشات مرگ این پهلوان پایان داده شود، اما نکته مهم، زندگی و شیوه زندگی اوست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه