English

وزه رقیب جناب خان می شود؟

تاک شو فانتزی اینترنتی وزه پلاس که دو شخصیت عروسکی به نام های وزه و مزه دارد، رقیب جدیدی برای جناب خان در برنامه های تاک شو عروسک محور محسوب می شود.

وزه رقیب جناب خان می شود؟

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، وزه پلاس نام یک مجموعه تاک شو 54 قسمتی است که از ابتدای نوروز 98 پخش آن آغاز می شود.

آنطور که در خبرها آمده این برنامه گفت و گو محور، دو شخصیت عروسکی به نام های وزه و مزه دارد که در همراهی با مهمان ها، با آن ها گفت و گو می کنند و همچنین اجرای آیتم های متفاوتی را در مجموع برنامه بر عهده دارند.

با اینکه تا کنون از حضور شخصیت های عروسکی در برنامه های تلویزیونی و برنامه های گفت و گو محور تولیدات زیادی را دیده ایم، اما شاید در میان همه این عروسک ها جناب خان موفق ترین نمونه بوده است که توانسته با گریز به مسائل اجتماعی و شوخی های جذاب با شخصیت های برنامه ارتباط برقرار کند.

وزه پلاس

محبوبیت جناب خان البته به اندازه ای زیاد شد که حتی در دوره ای عروسک های آن هم سر از مغازه ها درآورد و از کودک و بزرگسال، ارتباط زیادی با آن برقرار کردند. 

با اینکه محبوبیت جناب خان را می توان به عوامل متعددی از جمله قرار گرفتن کنار رامبد جوان ، پخش برنامه از رسانه ملی و ... نسبت داد، اما به نظر می رسد حضور عروسک در یک تاک شو اینترنتی که خط قرمز های صدا و سیما را ندارد، می تواند رقیب بزرگی برای آن محسوب شود. به خصوص اینکه برنامه وزه پلاس به بررسی مسائل روز اجتماعی می پردازد و این مسائل را با نگاه متفاوتی بررسی می کند. 

با این حال باید منتظر بود تا ویژه برنامه نوروزی وزه پلاس که از 29 اسفند در 13 قسمت منتشر می شود به گمانه زنی ها درباره فضای واقعی این برنامه پاسخ دهد.

وزه پلاس کاری مشترک از فیلیمو و سید امیر سید زاده است که الهام قره خانی و مهرتاش مهدوی کارگردانی آن را بر عهده دارند و داریوش بشارت آن را اجرا می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه