English

سرکوفت در شبکه خانگی بدون نسخه فیزیکی توزیع شد / یک فیلم سینمایی با بازی اینفلوئنسرها

سرکوفت پخش فیزیکی ندارد و توسط سلام سینما به صورت دانلود قانونی در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد.

سرکوفت در شبکه خانگی بدون نسخه فیزیکی توزیع شد / یک فیلم سینمایی با بازی اینفلوئنسرها

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌عمومی این فیلم سینمایی با بازی اینفلوئنسرها، سرکوفت امروز به شبکه نمایش خانگی آمد.

فیلم سینمایی سرکوفت به نویسندگی و کارگردانی کریم رجبی و تهیه‌کنندگی وحید رحمتی امروز سه‌شنبه ۱۴ اسفندماه به شبکه نمایش خانگی آمد. سرکوفت اولین فیلم سینمایی است که به صورت استریم و دانلود قانونی در فضای وب توزیع می‌شود و پخش فیزیکی و نسخه DVD ندارد و علاقه‌مندان به تماشای این فیلم سینمایی می‌توانند از طریق سایت‌ سلام سینما ‌اقدام به خرید و دانلود قانونی آن نمایند.

در خلاصه داستان آمده: مجید برای خواستگاری از فرشته منتظر بازگشت پدر او از سفر خارج است، ‌درصورتی که برخلاف تصور او مظفرخان از زندان آزاد شده و به خانه باز می‌گردد. از آنجا که خانواده مجید کاملا موجه و متشخص بوده و برخلاف آن‌ها پدر،‌ برادر و پسرخاله فرشته همگی خلاف‌کار هستند، مظفرخان نگران سرکوفت‌های احتمالی آینده شده و با این ازدواج مخالفت می‌نماید. بنابراین شرطی برای ازدواج آن‌ها می‌گذارد، سیاوش و فرهاد جهت به‌انجام رساندن شرط مظفرخان نقشه‌های مختلفی دارند که اتفاقاتی را رقم می‌زند.

سیدمهرداد ضیایی ، مهری‌سادات آل‌آقا ، ویدا جوان ، وحید رحمتی، محمدامین کریم‌پور، محمد معماریان، جوانه دلشاد، سعید رضایی و کیانوش گرامی بازیگران فیلم سینمایی سرکوفت  هستند و از دیگر عوامل می توان به: دستیار کارگردان: مهدی جوادی‌مقدم، مدیر برنامه‌ریزی: آیدا کنی، منشی صحنه: مریم روزبهانی، مدیر فیلمبرداری: امیر معقولی، حسن امیرزاده، صدابردار: محمد امامی، تدوین: فرشاد خدایی، مدیر تولید: احسان حاجی‌صفری، تیتراژ: نیما شاعری، طراح چهره‌پردازی: جلال امیری‌مرند، چهره‌پرداز: یاسمن جلالی، طراح صحنه و لباس: محمد صادقی، طراحی و ترکیب صدا: فرشاد خدایی، نیما شاعری، گرافیست: امین دایی و مدیر روابط‌عمومی: مهدی سلیمانی برچلویی اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی