English

در نشست خبری آشفته‌گی عنوان شد: 

حمایت فراستی از جیرانی/ بهرام رادان به آرزوی ۲۰ ساله‌اش رسید 

نشست خبری فیلم سینمایی آشفته‌گی با حضور فریدون جیرانی، بهرام رادان، مهناز افشار یکشنبه ۲۱ بهمن ماه در جشنواره فیلم فجر برگزار شد. 

حمایت فراستی از جیرانی/ بهرام رادان به آرزوی ۲۰ ساله‌اش رسید 

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، نشست خبری فیلم سینمایی آشفته‌گی یکشنبه ۲۱ بهمن ماه در آخرین روز سینمای رسانه در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر با حضور فریدون جیرانی، بهرام رادان، مهناز افشار و با اجرای حمیدرضا مدقق برگزار شد.

فریدون جیرانی در ابتدای نشست گفت: آشفته‌گی، ادامه خفه‌گی است با این تفاوت که سعی کردم این فیلم را بهتر و جاندارتر بسازم. این سبک کار کردن ریسک بالایی دارد و از جریان سینمایی ایران خارج است اما تلاش کردم در این فضا کار کنم.

وی را آشفته‌گی، سومین تجربه خود در ژانر نوآر دانست و درباره املای خفه‌گی و آشفته‌گی بیان کرد: املای این فیلم‌ها غلط نیست و فیلم بعدی‌ام نیز افسرده‌گی نام دارد.

جیرانی درباره فضای آشفته‌گی و شبیه بودن آن به نوآر آمریکایی توضیح داد: چون نوآر آمریکایی ریتم تندتری دارد، آشفته‌گی شبیه به این نوع نوآر نیست و من نوعی سردی در فیلم می‌خواستم که شبیه به نوآر فرانسوی است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر نظر مسعود فراستی درباره اشفته‌گی گفت: اصلا از نظر مسعود درباره فیلمم نمی‌ترسم و از آن استقبال هم می‌کنم. مسعود فراستی زمانی که من برای فیلم من مادر هستم به دادستانی انقلاب رفتم، از من و فیلمم دفاع کرد.

جیرانی درباره ادای دین به فیلم‌های ساموئل خاچیکیان گفت: فیلم سینمایی دلهره ساموئل خاچیکیان را به زودی بازسازی خواهم کرد.

بهرام رادان بازیگر این فیلم درباره سینمای فریدون جیرانی گفت: فریدون جیرانی برند سینمایی است و شجاعت و ایده‌های نو و بدیع برای پردازش قصه، در کار فریدون جیرانی جای تحسین دارد و او نیاز به حضور چهره در فیلم‌هایش ندارد.

وی افزود: نزدیک به ۲۰ سال است قسمت نمی‌شد با جیرانی کار کنم و خوشحالم که در آشفته‌گی این اتفاق افتاد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی