English

حاشیه های روز هشتم فیلم فجر در سینمای رسانه؛

ملت تحت تاثیر متری شیش و نیم و سرخپوست/ خداحافظی نوید محمدزاده از جشنواره فجر

نوید محمدزاده که در دو سانس پیاپی برای نمایش فیلم های سینمایی متری شیش و نیم و سرخپوست در سینمای رسانه حضور داشت، در نشست سرخپوست از حضور نداشتن در جشنواره فیلم فجر سال آینده خبر داد.

ملت تحت تاثیر متری شیش و نیم و سرخپوست/ خداحافظی نوید محمدزاده از جشنواره فجر

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، هشتمین روز از برپایی جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه واقع در پردیس ملت در حالی سپری شد که در سانس اول شاهد کم توجهی اهالی رسانه به فیلم های کوتاه حاضر در جشنواره بودیم. فیلم های کوتاه مادر، بچه خور و رورانس فیلم های کوتاهی بودند که نمایش داده شدند. البته نشست اکران فیلم های کوتاه در جمع تعداد اندکی از اهالی رسانه برگزار شد و این در حالی بود که حتی یکی از عوامل فیلم کوتاه مادر نیز حضور نداشتند.

دانلود فیلم سرخپوست

محمد کارت کارگردان فیلم کوتاه بچه خور در این نشست پیشنهاد داد که محدودیت انتخاب فیلم های کوتاه در جشنواره فیلم فجر برداشته شود.

 

پردیس ملت در ادامه تحت تاثیر اکران متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی قرار گرفت و تمامی سالن های جشنواره بیش از حد خود پر شدند، به قدری که حتی جا برای ایستادن و نشستن روی پله ها نیز وجود نداشت! و این فیلم یکی از سانس های شلوغ جشنواره را به خود اختصاص داد.

نشست خبری این فیلم نیز تحت تاثیر حضور نوید محمدزاده بود و این بازیگر جوان که نقش قاچاقچی را در این فیلم ایفا کرده بود، درباره سختی های این بازی صحبت کرد.

سیدجمال ساداتیان نیز  در این نشست حاشیه های فیلم درباره پول های کثیف را پاسخ داد و این موضوع را شفاف سازی کرد.

یکی از نکات جالب توجه این نشست خبری، ارتباط مستقیم ادا و اطوارهای نوید محمدزاده و شاتر دوربین های عکاسان بود!

 

فیلم سرخپوست دیگر فیلم روز هشتم جشنواره بود که این فیلم هم در میان استقبال زیاد اهالی رسانه روی پرده رفت. سرخپوست دومین فیلم بلند نیما جاویدی است که تقریبا با همان کست فیلم سینمایی متری شیش و نیم ساخته شده است و سرمایه گذار آن همچون متری شیش و نیم، محمدصادق رنجکشان است که چندی پیش حاشیه های بسیاری درباره پول کثیف او به میان آمد.

نوید محمدزاده در نشست خبری سرخپوست خطاب به اهالی گفت: برای اینکه بتوانم مسیر بازیگری خودم را بهبود دهم، سال آینده قطعا فیلمی در جشنواره فیلم فجر نخواهم داشت و اگر داشتم مطمئن باشید برادرم است!

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناطقیان


    ستایشها و تمجیدهای غیرطبیعی واغراق آمیز سه منتقد برنامه هفت از فیلم سرخ پوست که به نظر برخی دیگر از منتقدان ، فیلمی بی جذبه و ملالت بار است که ارزش دوبار دیدن هم ندارد با بازیگریهای معمولی و فیلمبرداری زموخت یا نشانه اندیشه خشک و جوگیرآمیز یا نشانه افکار وابسته به ایدئولوژی خودشان است و از آن مضحکتر این که مسعود فراستی که خودش را نابغه نقد سینما می داند که توهمی بیش نیست و اصحاب رسانه هم می گذارند تا او با حال و رویای خودش خوش باشد ، از سکانس بو کردن مداد به عنوان یک اتفاق عالی در فیلم سرخ پوست چند بار تمجید می کند که این یک کار دموده حسی عشقی است که بارها در فیلمهای ایران و جهان، بو کردن اشیا و وسایل مربوط به جنس مخالف معشوق که یک زن است توسط مرد عاشق در فیلمهای مختلف انجام شده و اصلا چیز جدید و ایده ی بکری نیست از جمله در سریال کیف انگلیسی ، علی مصفا فندکی را که خانم لیلا حاتمی به او هدیه داده بو می کند که البته این کار را زیباتر از بازیگر فیلم سرخ پوست انجام می دهد و همچنین در فیلم خدا نزدیک است و بسیاری از فیلمهای دیگر که از حوصله این بحث خارج است

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه