English

تجدید میثاق وزیر فرهنگ و کارکنان این وزارتخانه با امام راحل

سید عباس صالحی گفت: اگر بخواهیم در عصر حاضر نماد جامع و کاملی از جامعه انسانی عرضه کنیم، امام راحل تبلوری بود از ایمان به خدا و مؤمن واقعی و از طرف دیگر اعتماد جامع به مردم داشت.

تجدید میثاق وزیر فرهنگ و کارکنان این وزارتخانه با امام راحل

به گزارش خبرگزاری موج،  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و کارکنان وزارتخانه در پنجمین روز از ایام دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) ضمن اهدای تاج گل، قرائت فاتحه، زیارتنامه و آیاتی از قرآن کریم و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب، با آرمان‌های والای امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

سید عباس صالحی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امام راحل نماد ایمان به خدا و اعتماد به مردم بود، اظهار داشت: اگر بخواهیم در عصر حاضر نماد جامع و کاملی از جامعه انسانی عرضه کنیم، امام راحل تبلوری بود از ایمان به خدا و مؤمن واقعی و از طرف دیگر اعتماد جامع به مردم داشت. وی افزود: امام (ره) هیچ‌گاه حتی در روزهای سخت و تبعید یک لحظه هم اعتمادشان به مردم کاسته نشد و نسبت به مردم متزلزل نشدند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: امام (ره) در دوران پربرکت عمر خویش، ۱۱ انتخابات در شرایط دشوار آن روزها برگزار کرد که این نشان می‌دهد پایگاه امام راحل در زمین مردم و در هستی خدا بود که این ترکیب باید سرلوحه کار مسؤولان باشد و به آن‌ها کمک کند و همواره از این روحیه و نگاه والای امام راحل درس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه