English

حسین پارسایی در گفتگو با خبرگزاری موج:

هرگز با هیچ شبکه معاندی گفتگو نخواهم کرد/بینوایان نیازی به تبلیغ شبکه های معاند ندارد

حسین پارسایی هر نوع گفتگو با شبکه معاند ایران اینترنشنال را تکذیب کرد.

هرگز با هیچ شبکه معاندی گفتگو نخواهم کرد/بینوایان نیازی به تبلیغ شبکه های معاند ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، شبکه معاند ایران اینترنشنال که طی ماه های اخیر ارتباطش با حکام سعودی افشا شده و در ماجرای حمله تروریستی اهواز، میزبان سخنگوی گروه تروریستی الاحوازیه شد، در اقدامی عجیب اقدام به پخش تصاویر مصاحبه ای از حسین پارسایی مدیرکل نمایش خانگی و کارگردان نمایش موزیکال بینوایان کرده است.

با پیگیری خبرنگار سینما و تئاتر خبرگزاری موج، حسین پارسایی در مورد تصاویر پخش شده از مصاحبه او در این شبکه ماهواره ای معاند تصریح کرد: نه من و نه هیچ کدام از عوامل نمایش موزیکال بینوایان، هرگز نه با این شبکه و نه هیچ شبکه معاند دیگری مصاحبه نداشته‌ایم و تصاویر پخش شده، سوء استفاده از مصاحبه های رسمی من با رسانه های مجاز و فعال در کشور هستند.

وی تاکید کرد: من نه تا امروز و نه هیچ زمان دیگری حاضر به انجام مصاحبه با شبکه های رادیویی و تلویزیونی معاند نبوده و نخواهم بود.

این کارگردان تئاتر ایران تصریح کرد:  بینوایان به مدد رسانه های داخلی هیچ نیازی به گزارش یا تبلیغ شبکه های معاند ندارد و این قبیل فعالیت ها در ادامه حاشیه سازی برای فعالیت های موفق هنری حال حاضر کشور است که نیتی به جز مسموم کردن فضا و تلخ کردن کام مردم در این شرایط سخت ندارند.

گفتنی است این شبکهٔ تلویزیونی ماهواره‌ای فارسی‌زبان متمرکز بر برنامه‌های سیاسی و اجتماعی است و گرچه مرکز آن در لندن قرار دارد، اما عادل العبدالکریم اهل عربستان مالک و راب بینون، مدیر اجرایی آن هستند. این شبکه روز پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، از ساعت ۷ شب (به وقت تهران)، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در ایران، پخش برنامه‌های خود را به صورت زنده آغاز کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه